Browsing Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals by Title
Now showing items 1-20 of 85
-
La adaptación de la industria del lujo en la era de la digitalización
(2023)Les noves tecnologies han canviat les regles del negoci minorista i els hàbits dels consumidors fins a tal punt que el canal en línia s'ha convertit en un atractiu canal on les marques de luxe poden ... -
Anàlisi de la comunicació de la marca personal i la reputació de Michael Jordan i LeBron James en un mitjà de comunicació espanyol
(2021)Michael Jordan i LeBron James han estat dos dels jugadors de bàsquet més rellevants de la història, tant en l’àmbit esportiu com en l’àmbit comercial i, en aquest últim aspecte, hi ha jugat un paper ... -
Anàlisi de les estratègies a les xarxes socials de Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO)
(2020)El present treball analitza les estratègies de promoció a les xarxes socials de les sèries Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO) i quin paper juga la narrativa transmèdia en les seves estratègies ... -
Atributos determinantes en la elección de arrendamiento
(2024)Els habitatges són actius d'alt valor en la societat, però essencials per a la vida de les persones. El seu preu ve determinat per les seves característiques o atributs útils. Per això, aquest treball ... -
Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde
(2020)En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ... -
Campanya electoral d'un nou partit polític d'àmbit estatal
(2020)En aquest treball de fi de grau s’exposa la creació i desenvolupament de la precampanya i campanya electoral d’un partit polític espanyol de nova creació. S’han tingut en compte els valors i la ideologia ... -
Coctelería creativa Gran Canaria
(2023)El sector de la coctelería ha experimentado modificaciones mediante las nuevas tendencias, que crean nuevas necesidades por parte del público objetivo, donde destaca las experiencias únicas y personalizadas, ... -
Connecting Start-ups: Pla de Màrqueting
(2020)Es presenta Pla de Màrqueting per al projecte emprenedor Connecting Start-ups: Innovació Oberta entre Corporates i start-ups. Es detalla el procés de captació de clients, proveïdors i aliats clau a ... -
Corporate social responsibility and corporate culture: Will they be the key to success in the XXI century?
(2020)En un segle regnat per la incertesa, l’evolució i els canvis constants, quina hauria de ser la base d’una empresa? La rendibilitat? Des d’una aproximació marquetiniana s’afirma que una empresa que només ... -
Creació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar!
(2020)El projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting digital. Aquests es ... -
Creació i avaluació d’una campanya de promoció musical a través de Spotify Playlists
(2024)El treball final de grau se centra en desenvolupar una estratègia de promoció per a la cançó "Saturn" de l'artista emergent Albert Ibànyez (nom artístic:Albi), del gènere indie/alternatiu en català, ... -
Creación de un gimnasio para la tercera edad - Seniorsgym S.L
(2022)Amb el projecte emprenedor actual, el principal objectiu és veure la viabilitat sobre l'obertura d'un gimnàs dirigit per a la gent gran, Seniorsgym. El gimnàs ofereix un servei bo i especialitzat per ... -
Creación de un modelo de reporting con Power BI para el departamento de Marketing de Aglaia Consulting
(2022-06)En aquest projecte d’intervenció es persegueix crear un model de reporting amb Power BI pel departament de Marketing d’Aglaia Consulting. L’objectiu es poder recopilar tota la informació que genera ... -
La creación de una presencia digital para Bordados A.S.T.
(2022-06)Actualment, la gran majoria de negocis s'estan digitalitzant per a poder arribar al màxim públic objectiu possible i augmentar els seus resultats. És per això que en aquest treball s'ha realitzat una ... -
Determinantes del éxito en la industria musical
(2022)Aquest treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat sota les variables de Talent, les característiques dels artistes, la seva trajectòria i la promoció d'aquests. L'estudi ... -
Dharana - Pla de negoci d'un hotel boutique rural a partir d'una masia restaurada
(2022-06)Aquest projecte té com a objectiu principal la creació de Dharana, un hotel boutique rural que ofereix activitats relacionades amb el benestar emocional i físic situat a Sant Sadurní de l’Heura. L’hotel ... -
Disponibilitat a pagar en el sector de la moda slow-fashion
(2023)El present treball de recerca se centra a analitzar la disposició a pagar dels consumidors en el sector de la moda slow-fashion, comparant-la amb el sector de fast-fashion. S'investiguen les ... -
EasyRoom
(2023)Anar-se'n d'Erasmus és una gran oportunitat que molts estudiants volen viure, però no sempre és tot tan fàcil i trobar allotjament és un dels grans problemes en què s'enfronten a l'hora de voler ... -
Efecte socioeconòmic del consum d’alcohol i tabac en els joves a partir de la pandèmia COVID-19
(2022-06)El consum i les conductes de risc relacionades amb l'alcohol i el tabac entre els joves, constitueixen un dels majors problemes de la salut pública física i psicològica actuals, ja que s'inicien cada ...