Browsing Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals by Title
Now showing items 21-40 of 74
-
Elaboració d'un plan de màrqueting: Projecte Dona'm Ales
(2020)A Espanya, cada any es diagnostiquen més de 1.200 casos de càncer infantil, però al considerar-se una malaltia minoritària, no es compta amb els recursos suficients per estudiar al col·lectiu més ... -
Elaboració del pla de màrqueting per la gofreria Mataró
(2021)El present Treball Final de Grau comprèn el disseny d'un Pla de Màrqueting a un any vista per a La Gofreria, una empresa familiar que es dedica al món de la restauració i es situa a la ciutat de ... -
Elaboración plan de marketing para la agencia de marketing con escuela de formación para talentos digitales: Choice Plan de marketing
(2020)El presente Trabajo de fin de Grado (TFG), comprende el diseño de un Plan de Marketing para el Proyecto Emprendedor Choice: una Agencia Creativa con Academia Digital de formación para talentos ... -
Estalent
(2022-06)En aquest treball final de grau es fa una declaració formal d’una idea de negoci. Aquest negoci, el nom del qual és Estalent, intenta agilitzar la contractació de personal en empreses amb alta rotació ... -
Estudio de los factores que influyen en la dependencia y la soledad de las personas mayores a 65 años
(2020)Quan un adult major a 65 anys comença a percebre dificultats per poder realitzar les activitats bàsiques de la vida diària com són la higiene personal, el vestir-se, mantenir la continència, o té ... -
Factors de confiança en la compra online
(2020)En els darrers anys, la tendència de compra a través del comerç electrònic ha anat a l’alça. En aquest tipus de comercialització, la confiança passa a ser un element fonamental pel fet que el nivell ... -
Fashioner, el teu comparador de preus de moda
(2020)Als usuaris els hi encanten els comparadors de preus. Qui vol haver de navegar per 20 webs a Internet durant hores comparant preus quan en un sol web pots trobar el millor preu o el producte que millor ... -
Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies
(2021)Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals ... -
Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J
(2018)El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ... -
El green marketing aplicado a las compañías aéreas
(2022-06)El green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat al seu ... -
Happiness and Social Network Sites: are people learning how to use SNS’s in order to increase their happiness?
(2020)A causa de el creixent ús de les xarxes socials els individus s'enfronten a una nova variable que afecta les seves relacions interpersonals i, per tant, a la seva felicitat. Mitjançant les dades ... -
HOMEYOU
(2018)El negoci de les PropTech és el futur de les immobiliàries. PropTech és un sector d’activitat compost per aquelles start-ups que combinen un component tecnològic amb l’aportació de valor al món ... -
How To Decor: La web multifunció
(2021)Aquest projecte té com a objectiu principal l'estudi i elaboració d'un pla de negoci per introduir-lo en el mercat. How To Decor és una web multifunció on trobar els serveis i continguts necessaris per ... -
Huakai: E-commerce especializada en el sector camper
(2021)Huakai és una e-commerce especialitzada en productes camper que explica a través dels seus canals de comunicació, quins passos s'han de seguir per camperizar la teva pròpia furgoneta. A través de les ... -
La Identitat Corporativa com a estratègia per a l’empresa SMI 2000
(2020)L’objectiu d’aquest projecte d’intervenció és la creació d’una nova identitat corporativa per a l’empresa SMI 2000, renovada, adequada als seus valors i així aconseguir comunicar amb la imatge tot el ... -
Impacto de la marca de distribuidor en el sector fast-moving consumer goods (FMCG) español
(2020)La investigació que es planteja en aquest Treball Final de Grau pretén mostrar, a partir d'un estudi de camp, la importància de la marca de distribuïdor en els supermercats espanyols. A més d'assenyalar ... -
Impacto del COVID en la Logística y los Negocios Marítimos
(2022-06)Aquest document es basa en una investigació sobre l'impacte de la COVID19 a la logística i els negocis marítims. Amb la finalitat de poder aportar informació fidedigna s'ha optat per recursos bibliogràfics ... -
Interest towards the blockchain implementation on digital advertising in Catalonia
(2022-06)Aquesta tesi argumenta que hi ha una manca de coneixement sobre l'interès de les persones cap a la implementació de blockchain en la publicitat en línia. L´aportació d´aquesta investigació a la ...