Browsing Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals by Title
Now showing items 40-59 of 74
-
L’auge de la dreta radical a Catalunya des de la perspectiva del framing i les eines del màrqueting polític
(2022)En les darreres eleccions catalanes celebrades al 14 de febrer del 2021, Vox entra per primer cop al Parlament Català. A través de la comunicació persuasiva en la campanya electoral, també coneguda ... -
MEMORIUM
(2021)Aquest projecte neix de la idea de crear una aplicació online per a smartphones, la qual consisteix en donar una eina a les persones que els permeti fer un document d’informació postmort de manera ... -
Multiculturalism in Europe and how it will affect consumption
(2018)Thanks to my travels, in recent years I have had the opportunity to meet new countries, cultures, languages and people. At the same time that I was entering the world of marketing, I have been gradually ... -
Onstyle: Desenvolupament d’una revista de moda digital
(2022)Onstyle és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. Aquest ... -
El papel del branded content en el sector de la moda online
(2018)Resumen Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. ... -
El papel del branded content en el sector de la moda online.
(2018)Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. Se ... -
Percepción de las marcas de lujo en los/as jóvenes catalanes/as
(2021)Desenvolupament d'un projecte de tipus científic en el qual s'ha estudiat la relació entre la Generació Z, especialment la catalana, el sector de la moda de luxe i la Responsabilitat Social Corporativa ... -
La percepción de los cambios en la estructura de los magazines televisivos durante la crisis sanitaria de 2020
(2021)El present treball té com a objectius estudiar l’adaptació dels magazins televisius “La Resistencia”, “El Hormiguero” i “El Intermedio” a la crisi sanitària de 2020 i conèixer la percepció de l’audiència. ... -
La perspectiva de gènere en el patrocini del futbol femení
(2022)L'interès per l'esport femení en general i el futbol femení en particular ha experimentat un creixement important d'atracció a escala mundial. Cada cop més, les marques estan apostant per patrocinar ... -
Pla de Màrqueting - Wedding Planner
(2022)El present treball de final de grau comprèn el desenvolupament d’un pla de màrqueting per Wedding Planet. Una empresa de nova creació basada en l’organització personalitzada d’esdeveniments nupcials ... -
Pla de Màrqueting Element Mediterrani
(2022)En aquest projecte es crea el Pla de Màrqueting i Comunicació de l’empresa Element Mediterrani, una empresa de nova creació dedicada a la realització d’activitats aquàtiques i nàutiques a la Platja ... -
Pla de màrqueting per l’escape room Soulbound
(2022-06)Aquest document recull un pla de màrqueting per l’escape room Soulbound, de l’empresa Habitació 13. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la sala, la competència ... -
Pla de màrqueting per un grup de restaurants
(2020)Introducció. La motivació d’aquest projecte és la d’aportar elements per a una millora del pla de màrqueting de tres restaurants de l’illa de Menorca: l’Isabella Beach Club, l’Ivette Beach Club i el ... -
Pla d’Empresa Be Ginius
(2021)El 14 de març del 2020, les nostres vides van fer un gir de 360° a causa de la declaració de l'estat d'alarma i el confinament domiciliari a l'estat espanyol. La por, l'ansietat, el malestar, la ... -
Plan de empresa sobre la creación de una cafetería & pastelería saludable
(2022-06)Este trabajo de fin de grado, consiste en ver la viabilidad que puede tener la creación de una cafetería & pastelería. -
Plan de marketing de la nueva línea de cosmética de Iroha Nature
(2021)Tras la popularización del uso de las mascarillas de tejido tisú como un paso más dentro de la rutina de belleza coreana semanal e incluso diaria, se ha podido experimentar un importante impacto medio ... -
Plan de marketing Orbis Guides
(2020)Orbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu ... -
El poder dels petits influencers - Anàlisi del poder de persuasió dels influencers hispanoparlants en funció del nombre de seguidors en el mercat del skateboarding.
(2022-06)Com d’influents són realment els influencers? Valgui la redundància, és difícil saber quin impacte pot arribar a tenir un influencer sobre la seva audiència. Aquesta investigació es proposa mesurar ...