repositori.tecnocampus.catrepositori.tecnocampus.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • English
    • català
    • Castellano
  • Login
Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals fecha de publicación 
  •   Principal
  • Treballs d'estudiants
  • Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals fecha de publicación
  •   Principal
  • Treballs d'estudiants
  • Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals fecha de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 74

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J 

      Peña Biel, Júlia (2018)
      El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ...
    • Què diu la música sobre tu? 

      Pou Plana, Pere; Ruiz Aubets, Anna Guadalupe (2018)
      Estudi de la relació entre la música i les persones en quatre àmbits d’actuació; Laboral, Educatiu, Social i Psicològic, mitjançant dades recollides a partir d’una enquesta a 287 estudiants del Tecnocampus, ...
    • El papel del branded content en el sector de la moda online 

      López Martínez, Silvia (2018)
      Resumen Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. ...
    • Multiculturalism in Europe and how it will affect consumption 

      Garcés Ferràs, Daniel (2018)
      Thanks to my travels, in recent years I have had the opportunity to meet new countries, cultures, languages and people. At the same time that I was entering the world of marketing, I have been gradually ...
    • Publicidad en el sector de la moda: Marketing de influencers y bloggers. 

      Roura Cuesta, Maria; Llàcher Alsina, Anna Pilar (2018)
      Este trabajo de final de grado, de carácter científico, se ha desarrollado a raíz de los nuevos líderes de opinión que han surgido en las redes sociales, los influencers, y que han conseguido cambiar ...
    • HOMEYOU 

      Carbonell Fors, Alba (2018)
      El negoci de les PropTech és el futur de les immobiliàries. PropTech és un sector d’activitat compost per aquelles start-ups que combinen un component tecnològic amb l’aportació de valor al món ...
    • La efectividad del marketing de redes sociales en el sector de la música. 

      Busquí Flórez, Georgina (2018)
      El objetivo de este trabajo es descubrir si las redes sociales son una herramienta de marketing efectiva para los músicos, y en caso afirmativo, revelar cuáles son las mejores herramientas o metodologías ...
    • El papel del branded content en el sector de la moda online. 

      López Martínez, Sílvia (2018)
      Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. Se ...
    • Factors de confiança en la compra online 

      Torrente Quiles, Pau (2020)
      En els darrers anys, la tendència de compra a través del comerç electrònic ha anat a l’alça. En aquest tipus de comercialització, la confiança passa a ser un element fonamental pel fet que el nivell ...
    • Pla de màrqueting per un grup de restaurants 

      Blanch Cantera, Marc Andrew (2020)
      Introducció. La motivació d’aquest projecte és la d’aportar elements per a una millora del pla de màrqueting de tres restaurants de l’illa de Menorca: l’Isabella Beach Club, l’Ivette Beach Club i el ...
    • Plan de marketing Orbis Guides 

      Montesinos Jori, Jordi (2020)
      Orbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu ...
    • Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde 

      Fernández Cantalejo, Judith; Fernández Cantalejo, Lídia (2020)
      En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ...
    • Campanya electoral d'un nou partit polític d'àmbit estatal 

      Casanovas Vidal, Ester (2020)
      En aquest treball de fi de grau s’exposa la creació i desenvolupament de la precampanya i campanya electoral d’un partit polític espanyol de nova creació. S’han tingut en compte els valors i la ideologia ...
    • Connecting Start-ups: Pla de Màrqueting 

      Manils Pelegrí, Núria (2020)
      Es presenta Pla de Màrqueting per al projecte emprenedor Connecting Start-ups: Innovació Oberta entre Corporates i start-ups. Es detalla el procés de captació de clients, proveïdors i aliats clau a ...
    • Happiness and Social Network Sites: are people learning how to use SNS’s in order to increase their happiness? 

      de Larretea Valls, Claudia (2020)
      A causa de el creixent ús de les xarxes socials els individus s'enfronten a una nova variable que afecta les seves relacions interpersonals i, per tant, a la seva felicitat. Mitjançant les dades ...
    • Elaboración plan de marketing para la agencia de marketing con escuela de formación para talentos digitales: Choice Plan de marketing 

      Giménez Moreno, David; Sánchez Lloret, Paula (2020)
      El presente Trabajo de fin de Grado (TFG), comprende el diseño de un Plan de Marketing para el Proyecto Emprendedor Choice: una Agencia Creativa con Academia Digital de formación para talentos ...
    • Simple Wears, e-commerce amb dissenyadors emergents 

      Pérez Quimiz, Kevin Andrés (2020)
      Simple wears és una ecommerce que uneix usuaris y dissenyadors emergents. El model de negoci està basat en la venda de productes online, en aquest cas, peces de roba orgànica per a homes i dones, que ...
    • Creació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar! 

      Fernández Tolós, Cristina (2020)
      El projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting digital. Aquests es ...
    • Elaboració d'un plan de màrqueting: Projecte Dona'm Ales 

      Aragón Viñals, Carla; Zarcos Nebot, Ariadna (2020)
      A Espanya, cada any es diagnostiquen més de 1.200 casos de càncer infantil, però al considerar-se una malaltia minoritària, no es compta amb els recursos suficients per estudiar al col·lectiu més ...
    • Reusa: creación de un e-commerce de ropa de segunda mano 

      García Huiman, Melisa (2020)
      Reusa és una botiga e-commerce de roba de segona mà i complements. Neix amb la idea de donar una segona oportunitat de vida a peces que tots tenim a l'armari sense utilitzar però que estan en bon estat. ...


      TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
       
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro


      TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
       
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad
      Con la colaboración de
      CSUC