Browsing Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals by Issue Date
Now showing items 21-40 of 74
-
Impacto de la marca de distribuidor en el sector fast-moving consumer goods (FMCG) español
(2020)La investigació que es planteja en aquest Treball Final de Grau pretén mostrar, a partir d'un estudi de camp, la importància de la marca de distribuïdor en els supermercats espanyols. A més d'assenyalar ... -
Anàlisi de les estratègies a les xarxes socials de Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO)
(2020)El present treball analitza les estratègies de promoció a les xarxes socials de les sèries Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO) i quin paper juga la narrativa transmèdia en les seves estratègies ... -
Fashioner, el teu comparador de preus de moda
(2020)Als usuaris els hi encanten els comparadors de preus. Qui vol haver de navegar per 20 webs a Internet durant hores comparant preus quan en un sol web pots trobar el millor preu o el producte que millor ... -
Presa de decisions del turista-consumidor. La influència EWOM
(2020)Aquest treball té com objecte estudiar sobre si l’eWOM (el boca-orella electrònic) és un component no racional de les decisions que prenen els individus. Amb aquesta finalitat, es pretén investigar ... -
La Identitat Corporativa com a estratègia per a l’empresa SMI 2000
(2020)L’objectiu d’aquest projecte d’intervenció és la creació d’una nova identitat corporativa per a l’empresa SMI 2000, renovada, adequada als seus valors i així aconseguir comunicar amb la imatge tot el ... -
Projecte sobre la creació d’un pla de màrqueting per l’empresa Tunap Sports
(2020)Amb aquest projecte es pretén crear una estructura sòlida per l’empresa Tunap Sports i la seva corresponent implementació en un mercat molt competitiu, trobant les estratègies idònies i el públic ... -
Estudio de los factores que influyen en la dependencia y la soledad de las personas mayores a 65 años
(2020)Quan un adult major a 65 anys comença a percebre dificultats per poder realitzar les activitats bàsiques de la vida diària com són la higiene personal, el vestir-se, mantenir la continència, o té ... -
Corporate social responsibility and corporate culture: Will they be the key to success in the XXI century?
(2020)En un segle regnat per la incertesa, l’evolució i els canvis constants, quina hauria de ser la base d’una empresa? La rendibilitat? Des d’una aproximació marquetiniana s’afirma que una empresa que només ... -
Quina és l'emoció que provoca més record en el consumidor?: Treball d'investigació per avaluar el record del consumidor en la publicitat emocional impresa
(2021)Aquest treball té com a objecte estudiar quina és l’emoció (alegria, tristesa o sorpresa) que provoca més record al consumidor utilitzant com a mitjà la publicitat impresa. El treball aprofundeix en ... -
Wayco Coffee: Stand de café de especialidad
(2021)Amb l'actual projecte emprenedor, el principal objectiu és veure la viabilitat sobre l'obertura d'un estand de cafè d'especialitat take away ubicada a Barcelona. Ofereix un servei en línia que facilita ... -
Elaboració del pla de màrqueting per la gofreria Mataró
(2021)El present Treball Final de Grau comprèn el disseny d'un Pla de Màrqueting a un any vista per a La Gofreria, una empresa familiar que es dedica al món de la restauració i es situa a la ciutat de ... -
MEMORIUM
(2021)Aquest projecte neix de la idea de crear una aplicació online per a smartphones, la qual consisteix en donar una eina a les persones que els permeti fer un document d’informació postmort de manera ... -
Percepción de las marcas de lujo en los/as jóvenes catalanes/as
(2021)Desenvolupament d'un projecte de tipus científic en el qual s'ha estudiat la relació entre la Generació Z, especialment la catalana, el sector de la moda de luxe i la Responsabilitat Social Corporativa ... -
Sport-Racket Management: Plan estratégico para consolidación y crecimiento
(2021)La crisis epidemiológica provocada por la expansión del Coronavirus SARS-Cov-19, provoca en pleno 2020 una situación de incertidumbre generalizada en el sector deportivo y por consiguiente a la industria ... -
The Indie Code: Creación de una plataforma online para distribución y venta de juegos independientes
(2021)El proyecto emprendedor The Indie Code, tiene como objetivo estudiar la viabilidad de la posible creación de una empresa enfocada en la programación de una plataforma virtual para alojar videojuegos de ... -
Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies
(2021)Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals ... -
La percepción de los cambios en la estructura de los magazines televisivos durante la crisis sanitaria de 2020
(2021)El present treball té com a objectius estudiar l’adaptació dels magazins televisius “La Resistencia”, “El Hormiguero” i “El Intermedio” a la crisi sanitària de 2020 i conèixer la percepció de l’audiència. ... -
Plan de marketing de la nueva línea de cosmética de Iroha Nature
(2021)Tras la popularización del uso de las mascarillas de tejido tisú como un paso más dentro de la rutina de belleza coreana semanal e incluso diaria, se ha podido experimentar un importante impacto medio ... -
Creación de la empresa Boot Talent
(2021)Con la aparición de las nuevas tecnologías, las empresas se están viendo obligadas a digitalizarse en todos sus ámbitos, es por eso que el objetivo de este trabajo sea la creación de Boot Talent, una ... -
Creación de un nuevo producto ecológico para la empresa Realfooding: Plan de acción, desarrollo y comercialización
(2021)Milions d'espanyols moren per consumir productes ultraprocessats. En aquest projecte d'intervenció es desenvolupa el pla d'acció per a la creació d'un nou producte ecològic per a la marca Realfooding; ...