• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • View Item
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La Identitat Corporativa com a estratègia per a l’empresa SMI 2000

View/Open
TFG_FarreRosello_Memoria.pdf (8.784Mb)
Author
Farré Roselló, Laia
Publication date
2020
URI http://hdl.handle.net/20.500.12367/273
Abstract
L’objectiu d’aquest projecte d’intervenció és la creació d’una nova identitat corporativa per a l’empresa SMI 2000, renovada, adequada als seus valors i així aconseguir comunicar amb la imatge tot el que és l’empresa. Per poder desenvolupar aquesta nova identitat s’estudia en profunditat l’empresa i la imatge visual, tant els corrents actuals d’aquesta, com la imatge que ha tingut fins ara l’empresa. A partir de les conclusions extretes de l’extensa anàlisi, es du a terme la ideació que conforma el primer pas a la creació del manual corporatiu per a l’empresa.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Imatge corporativa, marquèting, empreses
Pages
78 p.
Note
Treball fi de grau - Curs 2019-2020
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals [74]

Rights

Tots els drets reservats

 


TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy communities & collectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC