repositori.tecnocampus.catrepositori.tecnocampus.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals fecha de publicación 
  •   Principal
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals fecha de publicación
  •   Principal
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals fecha de publicación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals por fecha de publicación

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 85

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Publicidad en el sector de la moda: Marketing de influencers y bloggers. 

      Roura Cuesta, Maria; Llàcher Alsina, Anna Pilar (2018)
      Este trabajo de final de grado, de carácter científico, se ha desarrollado a raíz de los nuevos líderes de opinión que han surgido en las redes sociales, los influencers, y que han conseguido cambiar ...
    • Què diu la música sobre tu? 

      Pou Plana, Pere; Ruiz Aubets, Anna Guadalupe (2018)
      Estudi de la relació entre la música i les persones en quatre àmbits d’actuació; Laboral, Educatiu, Social i Psicològic, mitjançant dades recollides a partir d’una enquesta a 287 estudiants del Tecnocampus, ...
    • La efectividad del marketing de redes sociales en el sector de la música. 

      Busquí Flórez, Georgina (2018)
      El objetivo de este trabajo es descubrir si las redes sociales son una herramienta de marketing efectiva para los músicos, y en caso afirmativo, revelar cuáles son las mejores herramientas o metodologías ...
    • El papel del branded content en el sector de la moda online 

      López Martínez, Silvia (2018)
      Resumen Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. ...
    • Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J 

      Peña Biel, Júlia (2018)
      El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ...
    • HOMEYOU 

      Carbonell Fors, Alba (2018)
      El negoci de les PropTech és el futur de les immobiliàries. PropTech és un sector d’activitat compost per aquelles start-ups que combinen un component tecnològic amb l’aportació de valor al món ...
    • El papel del branded content en el sector de la moda online. 

      López Martínez, Sílvia (2018)
      Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. Se ...
    • Multiculturalism in Europe and how it will affect consumption 

      Garcés Ferràs, Daniel (2018)
      Thanks to my travels, in recent years I have had the opportunity to meet new countries, cultures, languages and people. At the same time that I was entering the world of marketing, I have been gradually ...
    • Creació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar! 

      Fernández Tolós, Cristina (2020)
      El projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting digital. Aquests es ...
    • Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde 

      Fernández Cantalejo, Judith; Fernández Cantalejo, Lídia (2020)
      En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ...
    • Presa de decisions del turista-consumidor. La influència EWOM 

      Cardona Garro, Gemma (2020)
      Aquest treball té com objecte estudiar sobre si l’eWOM (el boca-orella electrònic) és un component no racional de les decisions que prenen els individus. Amb aquesta finalitat, es pretén investigar ...
    • Simple Wears, e-commerce amb dissenyadors emergents 

      Pérez Quimiz, Kevin Andrés (2020)
      Simple wears és una ecommerce que uneix usuaris y dissenyadors emergents. El model de negoci està basat en la venda de productes online, en aquest cas, peces de roba orgànica per a homes i dones, que ...
    • Impacto de la marca de distribuidor en el sector fast-moving consumer goods (FMCG) español 

      Gallastegui Arbulu, Edorta (2020)
      La investigació que es planteja en aquest Treball Final de Grau pretén mostrar, a partir d'un estudi de camp, la importància de la marca de distribuïdor en els supermercats espanyols. A més d'assenyalar ...
    • Campanya electoral d'un nou partit polític d'àmbit estatal 

      Casanovas Vidal, Ester (2020)
      En aquest treball de fi de grau s’exposa la creació i desenvolupament de la precampanya i campanya electoral d’un partit polític espanyol de nova creació. S’han tingut en compte els valors i la ideologia ...
    • Corporate social responsibility and corporate culture: Will they be the key to success in the XXI century? 

      Piñol Triquell, Elisabet (2020)
      En un segle regnat per la incertesa, l’evolució i els canvis constants, quina hauria de ser la base d’una empresa? La rendibilitat? Des d’una aproximació marquetiniana s’afirma que una empresa que només ...
    • Reusa: creación de un e-commerce de ropa de segunda mano 

      García Huiman, Melisa (2020)
      Reusa és una botiga e-commerce de roba de segona mà i complements. Neix amb la idea de donar una segona oportunitat de vida a peces que tots tenim a l'armari sense utilitzar però que estan en bon estat. ...
    • Anàlisi de les estratègies a les xarxes socials de Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO) 

      Núñez Tudela, Clàudia (2020)
      El present treball analitza les estratègies de promoció a les xarxes socials de les sèries Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO) i quin paper juga la narrativa transmèdia en les seves estratègies ...
    • Pla de màrqueting per un grup de restaurants 

      Blanch Cantera, Marc Andrew (2020)
      Introducció. La motivació d’aquest projecte és la d’aportar elements per a una millora del pla de màrqueting de tres restaurants de l’illa de Menorca: l’Isabella Beach Club, l’Ivette Beach Club i el ...
    • Fashioner, el teu comparador de preus de moda 

      Rael Hernández, Iria (2020)
      Als usuaris els hi encanten els comparadors de preus. Qui vol haver de navegar per 20 webs a Internet durant hores comparant preus quan en un sol web pots trobar el millor preu o el producte que millor ...
    • Estudio de los factores que influyen en la dependencia y la soledad de las personas mayores a 65 años 

      Clemente Valderrama, Aurora (2020)
      Quan un adult major a 65 anys comença a percebre dificultats per poder realitzar les activitats bàsiques de la vida diària com són la higiene personal, el vestir-se, mantenir la continència, o té ...
      TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC