Recent Submissions

  • EasyRoom 

    Tarradellas Pujadas, Paula (2023)
    Anar-se'n d'Erasmus és una gran oportunitat que molts estudiants volen viure, però no sempre és tot tan fàcil i trobar allotjament és un dels grans problemes en què s'enfronten a l'hora de voler ...
  • Coctelería creativa Gran Canaria 

    Herrera López, Paloma; Méndez Vivas, Ana (2023)
    El sector de la coctelería ha experimentado modificaciones mediante las nuevas tendencias, que crean nuevas necesidades por parte del público objetivo, donde destaca las experiencias únicas y personalizadas, ...
  • Impacte de les xarxes socials a l’èxit dels restaurants de Barcelona 

    Sanchez Lloret, Carla (2023)
    Les xarxes socials han canviat per complet gran part de les accions diàries de qualsevol individu i és tal el seu potencial que les empreses les han hagut d'adaptar en el si de les seves estratègies per ...
  • La adaptación de la industria del lujo en la era de la digitalización 

    Luna Hernández, Víctor (2023)
    Les noves tecnologies han canviat les regles del negoci minorista i els hàbits dels consumidors fins a tal punt que el canal en línia s'ha convertit en un atractiu canal on les marques de luxe poden ...
  • Disponibilitat a pagar en el sector de la moda slow-fashion 

    Fernández Pérez, María (2023)
    El present treball de recerca se centra a analitzar la disposició a pagar dels consumidors en el sector de la moda slow-fashion, comparant-la amb el sector de fast-fashion. S'investiguen les ...
  • Pla de màrqueting JESUS PEIRO 

    Grabalós Porcel, Gala; Torras Cebrian, Emma (2023)
    Aquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència ...
  • La influència de les Fake News ens fa més feliç? 

    Solé Català, Anna (2023)
    Les Fake News són un tema que ens envolta en el nostre dia a dia. Aquestes cada vegada tenen una major repercussió en la societat en l'àmbit de les xarxes socials, ja que, a més de ser una font ...
  • Els efectes de la regulació del lloguer a Catalunya 

    Eroles Balagueró, Mar (2023)
    La llei de regulació del lloguer pretén regularitzar i estabilitzar el sector immobiliari. La seva finalitat és protegir els inquilins, establir límits als increments abusius del preu de lloguer i ...
  • Creación de un modelo de reporting con Power BI para el departamento de Marketing de Aglaia Consulting 

    Buireu Boldu, David (2022-06)
    En aquest projecte d’intervenció es persegueix crear un model de reporting amb Power BI pel departament de Marketing d’Aglaia Consulting. L’objectiu es poder recopilar tota la informació que genera ...
  • Pla de màrqueting per l’escape room Soulbound 

    Campos Zarcos, Judit (2022-06)
    Aquest document recull un pla de màrqueting per l’escape room Soulbound, de l’empresa Habitació 13. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la sala, la competència ...
  • Rapida Suministros Industriales S.L. 

    Calavia Martinez, Paula (2022)
    Rapida Suministros Industriales is a leading company importing industrial tailoring machine industry in Spain. The company was founded in 1870 in Barcelona, during the industrial revolution and grew ...
  • Plan de empresa sobre la creación de una cafetería & pastelería saludable 

    Gonzalez Navarro-Díaz, Viani (2022-06)
    Este trabajo de fin de grado, consiste en ver la viabilidad que puede tener la creación de una cafetería & pastelería.
  • Interest towards the blockchain implementation on digital advertising in Catalonia 

    Velazquez Reverter, Ricard (2022-06)
    Aquesta tesi argumenta que hi ha una manca de coneixement sobre l'interès de les persones cap a la implementació de blockchain en la publicitat en línia. L´aportació d´aquesta investigació a la ...
  • Projecte de viabilitat d’una escola de ball temàtica - Live It Up 

    Sarrias Guiu, Carla (2022-06)
    Les escoles de dansa actuals poden brindar aprenentatge, valors ètics, però actualment no acostumen a aportar-nos experiència. Arran d’aquest fet neix Live It Up: una nova escola de ball temàtica a ...
  • La creación de una presencia digital para Bordados A.S.T. 

    San Martín Teniente, Marina (2022-06)
    Actualment, la gran majoria de negocis s'estan digitalitzant per a poder arribar al màxim públic objectiu possible i augmentar els seus resultats. És per això que en aquest treball s'ha realitzat una ...
  • Els efectes dels descomptes en la demanda del consumidor 

    Parra Moli, Carla (2022-06)
    El comportament dels consumidors es veu, molts cops, afectat o influenciat. Un dels factors que més intervé durant el procés de compra i que fa que la conducta del client sigui més irracional són els ...
  • Efecte socioeconòmic del consum d’alcohol i tabac en els joves a partir de la pandèmia COVID-19 

    Parolini Casanovas, Núria (2022-06)
    El consum i les conductes de risc relacionades amb l'alcohol i el tabac entre els joves, constitueixen un dels majors problemes de la salut pública física i psicològica actuals, ja que s'inicien cada ...
  • El green marketing aplicado a las compañías aéreas 

    Molist Seguranyes, Pau (2022-06)
    El green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat al seu ...
  • Dharana - Pla de negoci d'un hotel boutique rural a partir d'una masia restaurada 

    Cáliz Salinas, Eva; Juanola Llach, Marina (2022-06)
    Aquest projecte té com a objectiu principal la creació de Dharana, un hotel boutique rural que ofereix activitats relacionades amb el benestar emocional i físic situat a Sant Sadurní de l’Heura. L’hotel ...
  • Creación de un gimnasio para la tercera edad - Seniorsgym S.L 

    Caballero Candelera, Marc (2022)
    Amb el projecte emprenedor actual, el principal objectiu és veure la viabilitat sobre l'obertura d'un gimnàs dirigit per a la gent gran, Seniorsgym. El gimnàs ofereix un servei bo i especialitzat per ...

More