La Vroqueta
View/Open
Author
Publication date
2025Abstract
L’objectiu principal d’aquest projecte és desenvolupar una estratègia integral de
màrqueting per a "La Vroqueta", un nou producte vegà creat dins l'empresa La
Broqueta de l'Empordà. Aquesta iniciativa respon a la necessitat d'adaptar-se a les
noves demandes del mercat cap a productes sostenibles i respectuosos amb les
dietes sense carn. La campanya de màrqueting creada es centra en posicionar La
Vroqueta en el segment de broquetes veganes d'alta qualitat, utilitzant tècniques
d'anàlisi de mercat, segmentació del públic objectiu i el desenvolupament de missatges
clau que ressalten la tradició, la qualitat i la innovació del producte.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Pages
81 p.
Note
Treball de fi de grau - 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/