Show simple item record

dc.contributor.authorTorras i Mancebo, Marc
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-09-18T12:18:26Z
dc.date.available2025-09-18T12:18:26Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3177
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2024-2025ca
dc.description.abstractL’objectiu principal d’aquest projecte és desenvolupar una estratègia integral de màrqueting per a "La Vroqueta", un nou producte vegà creat dins l'empresa La Broqueta de l'Empordà. Aquesta iniciativa respon a la necessitat d'adaptar-se a les noves demandes del mercat cap a productes sostenibles i respectuosos amb les dietes sense carn. La campanya de màrqueting creada es centra en posicionar La Vroqueta en el segment de broquetes veganes d'alta qualitat, utilitzant tècniques d'anàlisi de mercat, segmentació del públic objectiu i el desenvolupament de missatges clau que ressalten la tradició, la qualitat i la innovació del producte.ca
dc.format.extent81 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherSostenibilitat, broqueta, plant-basedca
dc.titleLa Vroquetaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCodinas Poch, Lluís


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint