La Vroqueta
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
L’objectiu principal d’aquest projecte és desenvolupar una estratègia integral de
màrqueting per a "La Vroqueta", un nou producte vegà creat dins l'empresa La
Broqueta de l'Empordà. Aquesta iniciativa respon a la necessitat d'adaptar-se a les
noves demandes del mercat cap a productes sostenibles i respectuosos amb les
dietes sense carn. La campanya de màrqueting creada es centra en posicionar La
Vroqueta en el segment de broquetes veganes d'alta qualitat, utilitzant tècniques
d'anàlisi de mercat, segmentació del públic objectiu i el desenvolupament de missatges
clau que ressalten la tradició, la qualitat i la innovació del producte.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
81 p.
Nota
Treball de fi de grau - 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/