La Vroqueta
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
L’objectiu principal d’aquest projecte és desenvolupar una estratègia integral de
màrqueting per a "La Vroqueta", un nou producte vegà creat dins l'empresa La
Broqueta de l'Empordà. Aquesta iniciativa respon a la necessitat d'adaptar-se a les
noves demandes del mercat cap a productes sostenibles i respectuosos amb les
dietes sense carn. La campanya de màrqueting creada es centra en posicionar La
Vroqueta en el segment de broquetes veganes d'alta qualitat, utilitzant tècniques
d'anàlisi de mercat, segmentació del públic objectiu i el desenvolupament de missatges
clau que ressalten la tradició, la qualitat i la innovació del producte.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
81 p.
Nota
Treball de fi de grau - 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/