Envíos recientes
-
Pla de màrqueting Sebastia: empresa familiar
(2024)Aquest projecte es centra en el disseny i planificació d’un pla de màrqueting per a una empresa de cases de fusta prefabricades, empresa líder a Catalunya. L’objectiu principal és augmentar el volum de ... -
¿Qué valoran los clientes de Airbnb?
(2024)Aquest estudi investiga els factors que influeixen en els preus i les valoracions dels allotjaments turístics d’economia col·laborativa. Es van considerar variables que abasten atributs de l’apartament, ... -
Pla de màrqueting per a Re-cycling
(2024)El present pla de màrqueting té com a finalitat el desenvolupament d’un pla de màrqueting per a una empresa de nova creació: Re-cycling Studio, un centre de ciclisme indoor a Barcelona que utilitza ... -
Plan de marketing: marca de ropa Out Of Office
(2024)El sector tèxtil ha canviat notablement amb tendències com el slow fashion, que emfatitzen la qualitat sobre la quantitat, modelant les preferències dels consumidors cap a productes duradors, únics ... -
Pla de màrqueting: Unfiltered
(2024)Aquest treball presenta un pla de màrqueting per a l'obertura d'una cadena de cafeteries de cafè d'especialitat, caracteritzada per una personalitat de marca humorística i sarcàstica, anomenada ... -
Atributos determinantes en la elección de arrendamiento
(2024)Els habitatges són actius d'alt valor en la societat, però essencials per a la vida de les persones. El seu preu ve determinat per les seves característiques o atributs útils. Per això, aquest treball ... -
Impacto del marketing en los resultados deportivos y económicos de los clubes participantes en La Liga
(2024)Aquest treball d'investigació analitza l'impacte de diverses variables de màrqueting en els resultats esportius i econòmics dels clubs de futbol participants de La Lliga. L'objectiu principal és ... -
Creació i avaluació d’una campanya de promoció musical a través de Spotify Playlists
(2024)El treball final de grau se centra en desenvolupar una estratègia de promoció per a la cançó "Saturn" de l'artista emergent Albert Ibànyez (nom artístic:Albi), del gènere indie/alternatiu en català, ... -
Estratègia digital per Vallboa: Optimitzant el tràfic web i impulsant les vendes en línia
(2024)El present treball presenta una estratègia digital detallada per a Vallboa, una marca de bijuteria artesanal. L'objectiu principal és optimitzar el tràfic web i impulsar les vendes en línia de la ... -
Pla de màrqueting Toysline
(2024)Aquest document recull un pla de màrqueting per a Toysline, una empresa de joguines educatives, amb l'objectiu d'obrir un nou canal de distribució mitjançant botigues físiques a Barcelona i Madrid. ... -
Los medios tradicionales como fuente de informacion de crisis en las redes sociales
(2024)Aquest Treball de Fi de Grau comprèn un estudi que examina el paper i influència dels Mitjans Tradicionals com a fonts d'informació de crisi en Twitter durant la crisi reputacional de la Real Federació ... -
Estudio de satisfacción en el sector gastronómico: Departamento de marketing propio vs. Agencias subcontratadas
(2024)Aquest Treball de Fi de Grau explora la influència de les estratègies de màrqueting intern i extern en la satisfacció del client dins del sector gastronòmic. Mitjançant una anàlisi comparativa, s'avaluen ... -
Toma de decisiones éticas de los profesionales del marketing en comparación a los demás
(2024)Aquest estudi investiga com la formació en màrqueting influeix en la percepció ètica, comparant estudiants de màrqueting amb estudiants sense formació en aquest àmbit. A través de quatre escenaris ... -
EasyRoom
(2023)Anar-se'n d'Erasmus és una gran oportunitat que molts estudiants volen viure, però no sempre és tot tan fàcil i trobar allotjament és un dels grans problemes en què s'enfronten a l'hora de voler ... -
Coctelería creativa Gran Canaria
(2023)El sector de la coctelería ha experimentado modificaciones mediante las nuevas tendencias, que crean nuevas necesidades por parte del público objetivo, donde destaca las experiencias únicas y personalizadas, ... -
Impacte de les xarxes socials a l’èxit dels restaurants de Barcelona
(2023)Les xarxes socials han canviat per complet gran part de les accions diàries de qualsevol individu i és tal el seu potencial que les empreses les han hagut d'adaptar en el si de les seves estratègies per ... -
La adaptación de la industria del lujo en la era de la digitalización
(2023)Les noves tecnologies han canviat les regles del negoci minorista i els hàbits dels consumidors fins a tal punt que el canal en línia s'ha convertit en un atractiu canal on les marques de luxe poden ... -
Disponibilitat a pagar en el sector de la moda slow-fashion
(2023)El present treball de recerca se centra a analitzar la disposició a pagar dels consumidors en el sector de la moda slow-fashion, comparant-la amb el sector de fast-fashion. S'investiguen les ... -
Pla de màrqueting JESUS PEIRO
(2023)Aquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència ... -
La influència de les Fake News ens fa més feliç?
(2023)Les Fake News són un tema que ens envolta en el nostre dia a dia. Aquestes cada vegada tenen una major repercussió en la societat en l'àmbit de les xarxes socials, ja que, a més de ser una font ...