Envíos recientes
-
Viatges sorpresa de proximitat
(2025)Aquest treball desenvolupa la creació i validació d’un projecte emprenedor basat en una plataforma digital de turisme de proximitat a Catalunya, especialitzada en l’organització de viatges sorpresa. ... -
La Vroqueta
(2025)L’objectiu principal d’aquest projecte és desenvolupar una estratègia integral de màrqueting per a "La Vroqueta", un nou producte vegà creat dins l'empresa La Broqueta de l'Empordà. Aquesta iniciativa ... -
L’efecte de les campanyes de màrqueting turístic en la imatge dels destins: el cas de la campanya Let It Out a Islàndia
(2025)La campanya Let It Out va ser una iniciativa per projectar la imatge d’Islàndia després dels mesos de confinament a causa de la Covid-19 amb la intenció de generar desig de visita cap al destí. En ... -
¿Qué se valora más en un piso en función de su tipología de alquiler?
(2025)Aquest treball analitza com varia la valoració dels atributs d’un habitatge segons la tipologia de lloguer (llarg termini, temporal i turístic) a Barcelona. Mitjançant models de preus hedònics aplicats ... -
La construcció del líder a les xarxes socials: anàlisi de la marca personal de Pedro Sánchez en les eleccions generals de 2019 i 2023
(2025)Aquest treball analitza l’estratègia de marca personal de Pedro Sánchez a la plataforma X durant les eleccions generals de 2019 i 2023. Mitjançant una mostra de 200 piulades originals, s’han examinat ... -
L'impacte de la taxa rosa en la presa de decisions en l'adquisició de productes d'higiene
(2025)Aquest treball analitza com la taxa rosa influeix en la presa de decisions de compra de productes d’higiene. A partir d’un enfocament d’economia conductual, s’estudien diversos factors que afecten el ... -
Pla de màrqueting Lluís Mengual Atelier
(2025)Aquest projecte presenta un pla de màrqueting per a Lluís Mengual Atelier, una marca de moda nupcial ubicada a Barcelona. L’objectiu és posicionar l’atelier al mercat nupcial mitjançant una proposta de ... -
Pla de màrqueting “Hotel rural la Jarana”
(2025)Aquest treball presenta el desenvolupament d’un pla de màrqueting per a La Jarana Casa Hotel, un allotjament rural situat a la Serra de Grazalema, amb l’objectiu d’impulsar el seu creixement i rendibilitat. ... -
Análisis del impacto económico y mediático del carnaval de Sitges
(2025)Aquest treball analitza l’impacte econòmic directe, l’impacte mediàtic i la intenció de visita futura del Carnaval de Sitges 2025. En els resultats, s’estima una despesa total superior als 95 milions ... -
Pla de dinamització i màrqueting territorial per a Montanuy i Bonansa: promoció i impuls del turisme rural amb la col·laboració de l’Associació Punto Pirineos
(2025)Aquest projecte presenta un pla de dinamització i màrqueting territorial per als municipis de Montanuy i Bonansa, amb l’objectiu de revitalitzar l’economia local mitjançant un model de turisme rural ... -
Pla de màrqueting Skatia
(2025)Aquest projecte desenvolupa un pla de màrqueting per a Skatia, amb l’objectiu de consolidar la seva posició com a entitat de referència en la promoció de l’skateboarding a Catalunya. El pla se centra a ... -
Entre likes i lletres: BookTok, gèneres de moda i el desafiament de la comprensió lectora en la generació Z
(2025)BookTok ha esdevingut un agent transformador a la indústria editorial, incidint tant en els criteris de selecció i promoció de llibres com en els hàbits lectors de la generació Z. Les editorials han ... -
Plan de Marketing Esports Rueda
(2025)Aquest document presenta el pla de màrqueting d'Esports Rueda, una botiga especialitzada en calçat, tèxtil i material esportiu, amb un enfocament en futbol i futbol sala. El seu principal objectiu és ... -
Pla de Màrqueting Paola Molet
(2025)La moda d’autor ha guanyat protagonisme amb tendències com el genderless i l’slow fashion, que prioritzen la sostenibilitat, l’expressió personal i la qualitat. En aquest context, s’ha elaborat un pla ... -
Estratègies de comunicació basades en biaixos cognitius: efectivitat i ètica en les decisions de compra impulsives
(2025)Aquest treball analitza l’efecte dels biaixos cognitius en les decisions de compra impulsives dins d’un entorn digital. Mitjançant un experiment controlat amb 96 participants, s’ha evidenciat que els ... -
Plan de marketing: Art & Wine
(2025)Art & Wine es una empresa fundada en 2015 por Jean Dahrieh en Barcelona. Inició siendo una escuela de arte llamada Gracia Art Academy. Tras detectar una oportunidad de negocio y viendo que su propia ... -
Pla de màrqueting Nousmedis
(2025)Aquest treball presenta un pla de màrqueting estratègic per a Nousmedis, empresa especialitzada en l’automatització de catàlegs comercials. A través d’una anàlisi interna i externa, es defineixen els ... -
Pla de màrqueting Sebastia: empresa familiar
(2024)Aquest projecte es centra en el disseny i planificació d’un pla de màrqueting per a una empresa de cases de fusta prefabricades, empresa líder a Catalunya. L’objectiu principal és augmentar el volum de ... -
¿Qué valoran los clientes de Airbnb?
(2024)Aquest estudi investiga els factors que influeixen en els preus i les valoracions dels allotjaments turístics d’economia col·laborativa. Es van considerar variables que abasten atributs de l’apartament, ... -
Pla de màrqueting per a Re-cycling
(2024)El present pla de màrqueting té com a finalitat el desenvolupament d’un pla de màrqueting per a una empresa de nova creació: Re-cycling Studio, un centre de ciclisme indoor a Barcelona que utilitza ...

