Search
Now showing items 1-8 of 8
Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J
(2018)
El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font
d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ...
Què diu la música sobre tu?
(2018)
Estudi de la relació entre la música i les persones en quatre àmbits d’actuació; Laboral, Educatiu, Social i Psicològic, mitjançant dades recollides a partir d’una enquesta a 287 estudiants del Tecnocampus, ...
El papel del branded content en el sector de la moda online
(2018)
Resumen
Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como
técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector
de la moda online. ...
Multiculturalism in Europe and how it will affect consumption
(2018)
Thanks to my travels, in recent years I have had the opportunity to meet new countries, cultures, languages and people. At the same time that I was entering the world of marketing, I have been gradually ...
Publicidad en el sector de la moda: Marketing de influencers y bloggers.
(2018)
Este trabajo de final de grado, de carácter científico, se ha desarrollado a raíz de los nuevos líderes de opinión que han surgido en las redes sociales, los influencers, y que han conseguido cambiar ...
HOMEYOU
(2018)
El negoci de les PropTech és el futur de les immobiliàries. PropTech és un sector
d’activitat compost per aquelles start-ups que combinen un component tecnològic amb
l’aportació de valor al món ...
La efectividad del marketing de redes sociales en el sector de la música.
(2018)
El objetivo de este trabajo es descubrir si las redes sociales son una herramienta de marketing efectiva para los músicos, y en caso afirmativo, revelar cuáles son las mejores herramientas o metodologías ...
El papel del branded content en el sector de la moda online.
(2018)
Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como
técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector
de la moda online. Se ...