repositori.tecnocampus.catrepositori.tecnocampus.cat
    • English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • Castellano
    • Català
  • Login
Search 
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • Search
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-8 of 8

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Publicidad en el sector de la moda: Marketing de influencers y bloggers. 

Roura Cuesta, Maria; Llàcher Alsina, Anna Pilar (2018)
Este trabajo de final de grado, de carácter científico, se ha desarrollado a raíz de los nuevos líderes de opinión que han surgido en las redes sociales, los influencers, y que han conseguido cambiar ...
 

Què diu la música sobre tu? 

Pou Plana, Pere; Ruiz Aubets, Anna Guadalupe (2018)
Estudi de la relació entre la música i les persones en quatre àmbits d’actuació; Laboral, Educatiu, Social i Psicològic, mitjançant dades recollides a partir d’una enquesta a 287 estudiants del Tecnocampus, ...
 

La efectividad del marketing de redes sociales en el sector de la música. 

Busquí Flórez, Georgina (2018)
El objetivo de este trabajo es descubrir si las redes sociales son una herramienta de marketing efectiva para los músicos, y en caso afirmativo, revelar cuáles son las mejores herramientas o metodologías ...
 

El papel del branded content en el sector de la moda online 

López Martínez, Silvia (2018)
Resumen Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. ...
 

Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J 

Peña Biel, Júlia (2018)
El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ...
 

HOMEYOU 

Carbonell Fors, Alba (2018)
El negoci de les PropTech és el futur de les immobiliàries. PropTech és un sector d’activitat compost per aquelles start-ups que combinen un component tecnològic amb l’aportació de valor al món ...
 

El papel del branded content en el sector de la moda online. 

López Martínez, Sílvia (2018)
Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. Se ...
 

Multiculturalism in Europe and how it will affect consumption 

Garcés Ferràs, Daniel (2018)
Thanks to my travels, in recent years I have had the opportunity to meet new countries, cultures, languages and people. At the same time that I was entering the world of marketing, I have been gradually ...
TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility | Web map
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy communities & collectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorBusquí Flórez, Georgina (1)Carbonell Fors, Alba (1)Garcés Ferràs, Daniel (1)Llàcher Alsina, Anna Pilar (1)López Martínez, Silvia (1)López Martínez, Sílvia (1)Peña Biel, Júlia (1)Pou Plana, Pere (1)Roura Cuesta, Maria (1)Ruiz Aubets, Anna Guadalupe (1)SubjectBranded content, Mobile marketing, SEO. (1)Branded content, moda online, tècnica publicitària (1)Enquestes electorals, Google, SERPs (1)Immobiliàries, empresa inmobiling, Prop Tech. (1)Influencers, xarxes socialsconsumidors. (1)OH Strategy, música, experiment social. (1)Patterns of consumption, immigration,culture and consumption. (1)Xarxes socials, música, marqueting. (1)... Show moreIssue Date
2018 (8)
TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility | Web map
With collaboration of
CSUC