Search
Now showing items 1-10 of 16
Quina és l'emoció que provoca més record en el consumidor?: Treball d'investigació per avaluar el record del consumidor en la publicitat emocional impresa
(2021)
Aquest treball té com a objecte estudiar quina és l’emoció (alegria, tristesa o sorpresa)
que provoca més record al consumidor utilitzant com a mitjà la publicitat impresa. El
treball aprofundeix en ...
Wayco Coffee: Stand de café de especialidad
(2021)
Amb l'actual projecte emprenedor, el principal objectiu és veure la viabilitat sobre
l'obertura d'un estand de cafè d'especialitat take away ubicada a Barcelona.
Ofereix un servei en línia que facilita ...
Elaboració del pla de màrqueting per la gofreria Mataró
(2021)
El present Treball Final de Grau comprèn el disseny d'un Pla de Màrqueting a un any
vista per a La Gofreria, una empresa familiar que es dedica al món de la restauració i
es situa a la ciutat de ...
MEMORIUM
(2021)
Aquest projecte neix de la idea de crear una aplicació online per a smartphones, la qual
consisteix en donar una eina a les persones que els permeti fer un document d’informació postmort de manera ...
Percepción de las marcas de lujo en los/as jóvenes catalanes/as
(2021)
Desenvolupament d'un projecte de tipus científic en el qual s'ha estudiat la relació
entre la Generació Z, especialment la catalana, el sector de la moda de luxe i la
Responsabilitat Social Corporativa ...
Sport-Racket Management: Plan estratégico para consolidación y crecimiento
(2021)
La crisis epidemiológica provocada por la expansión del Coronavirus SARS-Cov-19,
provoca en pleno 2020 una situación de incertidumbre generalizada en el sector
deportivo y por consiguiente a la industria ...
The Indie Code: Creación de una plataforma online para distribución y venta de juegos independientes
(2021)
El proyecto emprendedor The Indie Code, tiene como objetivo estudiar la viabilidad de la posible creación de una empresa enfocada en la programación de una plataforma virtual para alojar videojuegos de ...
Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies
(2021)
Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals ...
La percepción de los cambios en la estructura de los magazines televisivos durante la crisis sanitaria de 2020
(2021)
El present treball té com a objectius estudiar l’adaptació dels magazins televisius
“La Resistencia”, “El Hormiguero” i “El Intermedio” a la crisi sanitària de 2020 i
conèixer la percepció de l’audiència. ...
Plan de marketing de la nueva línea de cosmética de Iroha Nature
(2021)
Tras la popularización del uso de las mascarillas de tejido tisú como un paso más dentro
de la rutina de belleza coreana semanal e incluso diaria, se ha podido experimentar un
importante impacto medio ...