repositori.tecnocampus.catrepositori.tecnocampus.cat
    • English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • Castellano
    • Català
  • Login
Search 
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • Search
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use the filters to refine the search results

Now showing items 1-10 of 20

  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
  • Sorting options
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Date Asc
  • Date Desc
  • Results per page
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
 

Creació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar! 

Fernández Tolós, Cristina (2020)
El projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting digital. Aquests es ...
 

Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde 

Fernández Cantalejo, Judith; Fernández Cantalejo, Lídia (2020)
En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ...
 

Presa de decisions del turista-consumidor. La influència EWOM 

Cardona Garro, Gemma (2020)
Aquest treball té com objecte estudiar sobre si l’eWOM (el boca-orella electrònic) és un component no racional de les decisions que prenen els individus. Amb aquesta finalitat, es pretén investigar ...
 

Simple Wears, e-commerce amb dissenyadors emergents 

Pérez Quimiz, Kevin Andrés (2020)
Simple wears és una ecommerce que uneix usuaris y dissenyadors emergents. El model de negoci està basat en la venda de productes online, en aquest cas, peces de roba orgànica per a homes i dones, que ...
 

Impacto de la marca de distribuidor en el sector fast-moving consumer goods (FMCG) español 

Gallastegui Arbulu, Edorta (2020)
La investigació que es planteja en aquest Treball Final de Grau pretén mostrar, a partir d'un estudi de camp, la importància de la marca de distribuïdor en els supermercats espanyols. A més d'assenyalar ...
 

Campanya electoral d'un nou partit polític d'àmbit estatal 

Casanovas Vidal, Ester (2020)
En aquest treball de fi de grau s’exposa la creació i desenvolupament de la precampanya i campanya electoral d’un partit polític espanyol de nova creació. S’han tingut en compte els valors i la ideologia ...
 

Corporate social responsibility and corporate culture: Will they be the key to success in the XXI century? 

Piñol Triquell, Elisabet (2020)
En un segle regnat per la incertesa, l’evolució i els canvis constants, quina hauria de ser la base d’una empresa? La rendibilitat? Des d’una aproximació marquetiniana s’afirma que una empresa que només ...
 

Reusa: creación de un e-commerce de ropa de segunda mano 

García Huiman, Melisa (2020)
Reusa és una botiga e-commerce de roba de segona mà i complements. Neix amb la idea de donar una segona oportunitat de vida a peces que tots tenim a l'armari sense utilitzar però que estan en bon estat. ...
 

Anàlisi de les estratègies a les xarxes socials de Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO) 

Núñez Tudela, Clàudia (2020)
El present treball analitza les estratègies de promoció a les xarxes socials de les sèries Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO) i quin paper juga la narrativa transmèdia en les seves estratègies ...
 

Pla de màrqueting per un grup de restaurants 

Blanch Cantera, Marc Andrew (2020)
Introducció. La motivació d’aquest projecte és la d’aportar elements per a una millora del pla de màrqueting de tres restaurants de l’illa de Menorca: l’Isabella Beach Club, l’Ivette Beach Club i el ...
  • 1
  • 2
TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility | Web map
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy communities & collectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister

Filter

AuthorAragón Viñals, Carla (1)Blanch Cantera, Marc Andrew (1)Cardona Garro, Gemma (1)Casanovas Vidal, Ester (1)Clemente Valderrama, Aurora (1)de Larretea Valls, Claudia (1)Farré Roselló, Laia (1)Fernández Cantalejo, Judith (1)Fernández Cantalejo, Lídia (1)Fernández Tolós, Cristina (1)... Show moreSubjectAgència, màrqueting digital, moda (1)Boca-orella electrònic, presa de decisions, servei turístic (1)Campanya electoral, partit política, estrategia de negoci (1)Ciclisme, BTT, bici (1)Comerç electrònic, consumidor, actitud (1)Comparador de preus, moda, app (1)Dependència, mobilitat, gent gran (1)Ecommerce, roba orgànica, dissenyadors emergents (1)Ecommerce, roba, segona mà (1)Gran consum, marca de distribuïdor, marca blanca (1)... Show moreIssue Date
2020 (20)
TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility | Web map
With collaboration of
CSUC