La construcció del líder a les xarxes socials: anàlisi de la marca personal de Pedro Sánchez en les eleccions generals de 2019 i 2023
View/Open
Author
Publication date
2025Abstract
Aquest treball analitza l’estratègia de marca personal de Pedro Sánchez a la plataforma X durant les eleccions generals de 2019 i 2023. Mitjançant una mostra de 200 piulades originals, s’han examinat variables com l’activitat digital, l’ús d’elements multimèdia, la viralitat i la tipologia de contingut. Els resultats mostren una evolució cap a una comunicació més institucional i visualment estratègica. El treball combina anàlisi quantitativa i qualitativa, i incorpora dades del CIS per contextualitzar els resultats.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Pages
40 p.
Note
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/