La construcció del líder a les xarxes socials: anàlisi de la marca personal de Pedro Sánchez en les eleccions generals de 2019 i 2023
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
Aquest treball analitza l’estratègia de marca personal de Pedro Sánchez a la plataforma X durant les eleccions generals de 2019 i 2023. Mitjançant una mostra de 200 piulades originals, s’han examinat variables com l’activitat digital, l’ús d’elements multimèdia, la viralitat i la tipologia de contingut. Els resultats mostren una evolució cap a una comunicació més institucional i visualment estratègica. El treball combina anàlisi quantitativa i qualitativa, i incorpora dades del CIS per contextualitzar els resultats.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
40 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/