La construcció del líder a les xarxes socials: anàlisi de la marca personal de Pedro Sánchez en les eleccions generals de 2019 i 2023
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
Aquest treball analitza l’estratègia de marca personal de Pedro Sánchez a la plataforma X durant les eleccions generals de 2019 i 2023. Mitjançant una mostra de 200 piulades originals, s’han examinat variables com l’activitat digital, l’ús d’elements multimèdia, la viralitat i la tipologia de contingut. Els resultats mostren una evolució cap a una comunicació més institucional i visualment estratègica. El treball combina anàlisi quantitativa i qualitativa, i incorpora dades del CIS per contextualitzar els resultats.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
40 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/