Pla de Màrqueting Paola Molet
View/Open
Author
Publication date
2025Abstract
La moda d’autor ha guanyat protagonisme amb tendències com el genderless i l’slow
fashion, que prioritzen la sostenibilitat, l’expressió personal i la qualitat. En aquest context,
s’ha elaborat un pla de màrqueting per enfortir la marca Paola Molet, centrada en peces
exclusives, atemporals i sense gènere.
L’objectiu és consolidar la seva identitat i augmentar la visibilitat, potenciant les vendes a
través de canals digitals i col·laboracions internacionals. A partir d’una estratègia basada en
dades reals, es proposen accions centrades en el posicionament, l’e-commerce i una
comunicació alineada amb els valors de la marca. Aquest pla actua com una guia escalable
per impulsar el creixement de Paola Molet en un mercat competitiu i canviant.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Pages
105 p.
Note
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/