Pla de Màrqueting Paola Molet
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
La moda d’autor ha guanyat protagonisme amb tendències com el genderless i l’slow
fashion, que prioritzen la sostenibilitat, l’expressió personal i la qualitat. En aquest context,
s’ha elaborat un pla de màrqueting per enfortir la marca Paola Molet, centrada en peces
exclusives, atemporals i sense gènere.
L’objectiu és consolidar la seva identitat i augmentar la visibilitat, potenciant les vendes a
través de canals digitals i col·laboracions internacionals. A partir d’una estratègia basada en
dades reals, es proposen accions centrades en el posicionament, l’e-commerce i una
comunicació alineada amb els valors de la marca. Aquest pla actua com una guia escalable
per impulsar el creixement de Paola Molet en un mercat competitiu i canviant.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
105 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/