Pla de Màrqueting Paola Molet
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
La moda d’autor ha guanyat protagonisme amb tendències com el genderless i l’slow
fashion, que prioritzen la sostenibilitat, l’expressió personal i la qualitat. En aquest context,
s’ha elaborat un pla de màrqueting per enfortir la marca Paola Molet, centrada en peces
exclusives, atemporals i sense gènere.
L’objectiu és consolidar la seva identitat i augmentar la visibilitat, potenciant les vendes a
través de canals digitals i col·laboracions internacionals. A partir d’una estratègia basada en
dades reals, es proposen accions centrades en el posicionament, l’e-commerce i una
comunicació alineada amb els valors de la marca. Aquest pla actua com una guia escalable
per impulsar el creixement de Paola Molet en un mercat competitiu i canviant.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
105 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/