L’efecte de les campanyes de màrqueting turístic en la imatge dels destins: el cas de la campanya Let It Out a Islàndia
Author
Publication date
2025Abstract
La campanya Let It Out va ser una iniciativa per projectar la imatge d’Islàndia després
dels mesos de confinament a causa de la Covid-19 amb la intenció de generar desig de
visita cap al destí. En aquest sentit, la imatge de destí és un dels principals factors de
decisió a l'hora de visitar un país i és per això que aquest treball es centra en analitzar
l'efecte de la imatge projectada per la campanya sobre les percepcions i les intencions
de comportament dels potencials visitants envers el país. Concretament, s'ha analitzat
la percepció de 160 estudiants de la Fundació Tecnocampus a través d’un experiment i
les principals conclusions apunten que visualitzar la campanya genera canvis positius
en 12 dels 27 atributs de destí i una de les 4 intencions de comportament.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Pages
56 p.
Note
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/