L’efecte de les campanyes de màrqueting turístic en la imatge dels destins: el cas de la campanya Let It Out a Islàndia
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
La campanya Let It Out va ser una iniciativa per projectar la imatge d’Islàndia després
dels mesos de confinament a causa de la Covid-19 amb la intenció de generar desig de
visita cap al destí. En aquest sentit, la imatge de destí és un dels principals factors de
decisió a l'hora de visitar un país i és per això que aquest treball es centra en analitzar
l'efecte de la imatge projectada per la campanya sobre les percepcions i les intencions
de comportament dels potencials visitants envers el país. Concretament, s'ha analitzat
la percepció de 160 estudiants de la Fundació Tecnocampus a través d’un experiment i
les principals conclusions apunten que visualitzar la campanya genera canvis positius
en 12 dels 27 atributs de destí i una de les 4 intencions de comportament.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
56 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/