Show simple item record

dc.contributor.authorVallverdú Pedrós, Laia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2025-07-23T09:27:01Z
dc.date.available2025-07-23T09:27:01Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/3061
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2024-2025ca
dc.description.abstractLa campanya Let It Out va ser una iniciativa per projectar la imatge d’Islàndia després dels mesos de confinament a causa de la Covid-19 amb la intenció de generar desig de visita cap al destí. En aquest sentit, la imatge de destí és un dels principals factors de decisió a l'hora de visitar un país i és per això que aquest treball es centra en analitzar l'efecte de la imatge projectada per la campanya sobre les percepcions i les intencions de comportament dels potencials visitants envers el país. Concretament, s'ha analitzat la percepció de 160 estudiants de la Fundació Tecnocampus a través d’un experiment i les principals conclusions apunten que visualitzar la campanya genera canvis positius en 12 dels 27 atributs de destí i una de les 4 intencions de comportament.ca
dc.format.extent56 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherLet It Out, màrqueting turístic, imatge de destinsca
dc.titleL’efecte de les campanyes de màrqueting turístic en la imatge dels destins: el cas de la campanya Let It Out a Islàndiaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorAraujo Batlle, Alex


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint