Browsing Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació by Title
Now showing items 121-140 of 142
-
La satisfacció laboral a Finlàndia i Espanya: Anàlisi comparativa
(2022)La satisfacció laboral s’ha convertit en una part fonamental de l’estratègia de qualsevol organització. Així doncs, aquest treball té per objectiu estudiar i analitzar de manera comparativa quines són ... -
Solidarity march: event organization and other editions’ improvements
(2020)Avui dia, el món de l’organització de curses està saturat. Citant l’article El gran negoci de les carreres populars: a on van a parar els diners: “A Espanya, se celebren prop de 4.000 curses a l’any, ... -
Les sortides professionals del Grau en AdE i GI de l'ESCSE des d'una perspectiva de gènere
(2020)La incorporació de la perspectiva de gènere es considera una eina per canviar les relacions de desigualtat i, en conseqüència, trobar l’equitat de gènere per garantir la igualtat d’oportunitats. En ... -
Sustainable Solutions: Plan de marketing
(2023)Sustainable Solutions + és una consultoria estratègica que ofereix serveis perquè allotjaments rurals de l'interior de Catalunya, Navarra i Aragó, puguin impulsar accions sostenibles. Pel fet que està ... -
Sutra BCN: The creation of the first luxury concierge agency in Barcelona
(2021)Sutra Barcelona is born to change the people’s mindset of the city of Barcelona. It wants to provide a unique and ultra-highly customized service for all the tourists willing to have an outstanding ... -
T-Baye
(2023)Aquest treball de final de grau es presenta com una idea de negoci sobre el sector immobiliari. T-BAYE apareix com a Immobiliària online per revolucionar els mercats més tradicionals. La finalitat ... -
TechFootballSkills
(2018)TechFootballSkillS is an online platform that offers complementary formation courses about football technification to boys and girls who love football. Teachers of these courses are retired professional ... -
TFG Activitats físiques “Viabilitat projecte Jungle Gym a Barcelona”
(2020)El treball realitzat aborda la posada en marxa d’un Box a l’aire lliure en què es realitzaran classes dirigides bora el mar a la platja de Mataró. Es troba en un marc de realització d’un pla d’empresa ... -
The Effects of Entertainment Marketing on Consumer Behavior and Consumption in Different Cultures Comparison between western and eastern cultures
(2022)As the years go by and entertainment marketing and the digital industry grows all around the world and in all entertainment sectors, the individual and group consumption behavior of society all around ... -
The quality of slow food and the quickness of fast food
(2022-06)Body health and nutrition of people are one of the most important things in life. Some people do not care about their nutrition, but they should because depending on what you eat, it could change your ... -
TRAISE: Viajes Sorpresa
(2021)Aquest projecte té com a objectiu l'elaboració d'un pla de negoci per a analitzar la viabilitat de Traise i desenvolupar la seva proposta de valor. Traise és una empresa que ofereix la combinació de ... -
La transició de la indústria tèxtil cap a l'economia circular: la percepció dels consumidors en la roba de segona mà
(2020)Aquest estudi és una investigació realitzada per determinar la gran problemàtica del canvi climàtic que provoca la industria tèxtil, classificada com la segona més contaminant del planeta. A cada una ... -
Treball final de grau pla de màrqueting: Click&Party l’aplicació per cercar oci nocturn
(2021)Document del Treball de Final de Grau Pla de Màrqueting elaborat per l’Arnau Marzà Falceto, titulat Click&Party, l’aplicació per cercar oci nocturn. És un document on es realitzà un pla de màrqueting ... -
Tulesjours jewellery creació d'una marca online de joies sostenibles
(2022-06)En aquests últims anys, degut a l’actual crisi climàtica, la conscienciació ambiental està creixent, creant un moviment on els consumidors, exigeixen a les grans empreses més transparència, ètica i ... -
Valoración del impacto de estrategias de descuento en la reserva de alojamientos turísticos
(2022)En el món hoteler, els empresaris han d'acudir regularment a estratègies de màrqueting amb la finalitat de poder incrementar els seus beneficis. Així i tot, en unes certes ocasions resulta difícil aplicar ... -
Valorar l’efecte cultural de la percepció de risc en la presa de decisió d’un viatge
(2023)Aquest estudi tracta i analitza la teoria cultural del risc amb la presa de decisió d’un viatge. Un aspecte rellevant és la naturalesa acumulativa del risc i com això afecta la comprensió teòrica i ... -
Viabilitat de l'expansió de la forneria Can Kiku
(2023)Kikupa, S.L. és una empresa amb més de 40 treballadors que neix a Mataró l’any 1988, l’Enric Francisco Soms juntament amb un altre soci inicial, decideixen començar a produir i oferir productes de ...