Now showing items 56-75 of 156

    • Family business: Analysis and propositions 

      Sala Rifà, Joan (2021)
      Partint de l’interès per l’empresa familiar i el seu futur, s’ha plantejat conèixer millor les seves principals característiques i necessitats. Després d’un estudi global de l’empresa, s’ha procedit ...
    • Fartø Barcelona: Creación de un eCommerce de moda masculina 

      Fernández Farto, Luca (2021)
      Aquest Treball de Fi de Grau mostra el procés de creació de Fartø Barcelona una empresa de comerç electrònic del sector de la moda. Al llarg del Pla d’Empresa s’han desenvolupat aspectes fonamentals ...
    • Food&Care: Creación de un software y app de salud nutricional 

      Sastre Vidal, Anna (2021)
      Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de empresa para posterior puesta en marcha de Food&Care, un software y aplicativo móvil para profesionales liberales ...
    • Foreign Exchange Market: EUR/USD Analysis & Forecast 

      Arcarons Casellas, Eric (2022)
      The Foreign exchange market has constantly been affected by a wide range of factors and unexpected situations, which have supposed a period of insecurity and uncertainty.
    • Gravity Model: The Commercial Exchange between Spain and Germany 

      Popescu, Bianca (2022)
      The Gravity Model is a highly useful tool to study international trade between countries and understand which the factors are affecting it. Spain and Germany are two European Union countries with ...
    • Growtrip: pla de màrqueting 

      Ibañez Ridorsa, Laia (2020)
      El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ...
    • Hinan Investments 

      Allard Cantavella, Joaquim (2021)
      El proyecto emprendedor justificado a continuación y definido a lo largo del trabajo es la creación del primer fondo de inversión especializado en criptomonedas que elimine las barreras de inversión ...
    • Hoverbike world championship 

      Sabaté Baranera, Marc (2021)
      This Final Degree Project is written and produced by Marc Sabaté Baranera, a former student in Tecnocampus. The main abilities he has are, he is very analytical and understands deeply all he is ...
    • Identificación de influencers: El perfil del influencer top seller en España 

      Medina Bustos, Nuria (2021)
      El present estudi té com objectiu conèixer quines són les característiques dels influencers que generen més compres al mercat de la moda espanyol. S’ha estudiat l’efecte dels influencers sobre el ...
    • Impact of COVID-19 on the consumption of video games and Esports 

      Torrent i Solà, Arnau (2021)
      El sector dels videojocs i dels eSports són dues indústries que han portat un creixement molt ràpid en els últims anys gràcies, en part, a les noves tecnologies, i que també s'han vist afectades per ...
    • Impact of political communication on our behaviour 

      Martínez Povedano, Cèlia (2021)
      Aquest estudi pretén avaluar la importància dels estils de comunicació durant les crisis, centrant-se en la pandèmia del COVID-19. S'analitza el comportament i la confiança en la gestió del Govern a ...
    • Impacte de la comunicació verbal i no verbal en la selecció de talent per al sector Hoteler 

      Valero León, Marina (2022)
      La comunicación no verbal en las entrevistas de trabajo, es una materia estudiada en la última década y que ha tenido como objetivo ayudar a los profesionales de selección de talento a detectar con ...
    • Impacte econòmic i social del turisme hivernal a Catalunya 

      Martínez Torrejón, Núria (2021)
      El turisme d’esquí és un dels esports més reconeguts i valorats dins del turisme hivernal. És per això que amb el present estudi es pretén posar en rellevància el benefici tant econòmic com social que ...
    • Impacte socioeconòmic d’Airbnb a la ciutat de Barcelona 

      Soto Hernández, Miriam (2022)
      La potenciació de l’economia col·laborativa en el sector turístic, junt amb les tecnologies de la informació i la comunicació, donen lloc a noves plataformes digitals com Airbnb, les quals generen un ...
    • El impacto de la economía colaborativa en el mercado de la vivienda de Barcelona 

      Merino Otero, Natalia (2020)
      Tradicionalment, el mercat de l'habitatge i el mercat dels allotjaments turístics constituïen dos mercats independents. La consolidació de les noves tecnologies i l'arribada ...
    • Les implicacions de les decisions en matèria mediambiental en els beneficis de les empreses: El cas del sector tèxtil espanyol 

      Tuset Maronda, Maria (2021)
      Sovint es diu que la moda és la segona indústria més contaminant del món, però, independentment de la classificació, no hi ha dubte que la indústria de la moda és un dels principals contribuents a la ...
    • La importància de les XXSS en els equips de futbol 

      Ujeda Blanco, Francesc (2021)
      Els equips de futbol, com a organitzacions i empreses, estan incorporant les xarxes socials a les seves estratègies de màrqueting i com a eina de contacte amb els fans. Aquest estudi consta d'una ...
    • Influencia de las redes sociales en los millenials al organizar un viaje 

      Cantos Andevert, Irene (2020)
      El present estudi analitza la influencia de les xarxes socials en l’organització i compra dels viatges de la generació Millennial. Especialment s’analitza com han modificat la les les xarxes socials el ...
    • Innovar en el comercio local 

      Freitas Gonzales, Nicole Johanna (2021)
      El comerç al detall i els serveis representen gran part del PIB a Espanya, però moltes de les empreses d'aquest sector tenen la necessitat de digitalitzar-se per a adaptar-se a les noves tendències i ...
    • Interaction with luxury brands: The case of Gucci on Instagram 

      González Quila, Daniel Felipe (2022-06)
      Currently, the profiles of fashion brands on Instagram are followed by a large community of young users. One of the most highlighted firms in the social network is Gucci, whose digital communication ...