Browse by
Recent Submissions
-
Valoració d’actius immobiliaris segons les seves característiques: efecte de comercialitzar amb una petita vs. gran immobiliària sobre el temps en el mercat i els preus finals
(2024)Aquest projecte estudia l’impacte de comercialitzar immobles amb petites vs. grans immobiliàries en el temps al mercat i els preus finals de lloguer utilitzant les dades de Gavimmo (petita immobiliària) ... -
Emancipació juvenil a Espanya: una anàlisi dels determinants en la transició residencial
(2024)El present estudi aborda l’emancipació juvenil a Espanya en el període postpandèmic, que es troba en un moment crític. A través de l'aplicació metodològica Random Forest, s'aprofundeix en el perfil ... -
Estratègia de Rebranding: cas Tous
(2024)L'objectiu principal d'aquest estudi és analitzar l'impacte del procés de rebranding en la percepció i lleialtat dels consumidors cap a la marca TOUS. Els punts més significatius inclouen una revisió ... -
Proyecto emprendedor: marca de ropa Out Of Office
(2024)El projecte que es presenta és un pla emprenedor sobre la creació d'una marca de moda femenina sostenible anomenada Out Of Office. L'objectiu és l'elaboració del pla de negoci i avaluar la viabilitat ... -
Pla de màrqueting d'Il Caffè di Francesco
(2024)Aquest treball de final de grau conté un pla de màrqueting per a l'empresa de cafè Il Caffè di Francesco. En aquest treball s'analitza l'entorn intern i extern de l'empresa, tenint en compte els seus ... -
The effect of corporators responsibility practices and brand perception: a study on consumer behavior in the textile industry
(2024)Aquest estudi té com a objectiu examinar l'impacte de les pràctiques de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) en el comportament i preferències del consumidor dins de la indústria tèxtil. En ... -
Adequació de la llar i benestar
(2024)L'habitatge és un factor clau que pot influir en la qualitat de vida, i s'identifiquen problemàtiques com l'amuntegament i la sotaocupació, les quals afecten directament a l'adequació dels habitatges. ... -
Determinantes de la emancipación juvenil
(2024)El procés d'emancipació dels joves cada cop es produeix en una edat més tardana, i la mitjana és als 30 anys. Aquest estudi té com a objectiu analitzar els determinants de l'emancipació juvenil, ... -
Les motivacions de la generació Z i mil·lennistes per a consumir cafè d’especialitat
(2024)En aquest treball hem analitzat les motivacions de la generació Z i els mil·lennistes per consumir cafè d’especialitat. S'han plantejat una sèrie d'hipòtesis que hem contrastat mitjançant una enquesta ... -
Re-cycling: transformant l’esforç en energia sostenible
(2024)El projecte emprenedor Re-cycling Studio proposa la creació d'un centre de ciclisme indoor a Barcelona amb bicicletes ecològiques que transformen l'esforç generat al pedalar en energia sostenible. ... -
¿Cómo afecta el turismo de Airbnb a la polución?
(2024)Aquest treball de fi de grau investiga l'impacte del turisme d'economia col·laborativa en la qualitat de l'aire en àrees urbanes. A través d'una anàlisi empírica basada en dades d'ocupació i nivells ... -
¿Cómo influyen las redes sociales en las habilidades profesionales de los jóvenes en el mundo empresarial?
(2023)El creixement de l'ús de les xarxes socials entre els joves ha estat un tema àmpliament analitzat en termes de salut i hàbits. El present treball té com a objectiu analitzar i avaluar com les xarxes ... -
La competitivitat dels equips de futbol i la distribució dels ingressos dels drets televisius
(2023)Els ingressos que provenen dels drets televisius suposen d’entre un 50% i un 70% dels totals que registren els equips de les cinc grans lligues del futbol europeu. Aquest estudi té l’objectiu d’analitzar ... -
Viabilitat de l'expansió de la forneria Can Kiku
(2023)Kikupa, S.L. és una empresa amb més de 40 treballadors que neix a Mataró l’any 1988, l’Enric Francisco Soms juntament amb un altre soci inicial, decideixen començar a produir i oferir productes de ... -
Customer relationship management system: A must for any home appliances store motivations, proposal and benefits
(2023)The intervention project to be developed is based in the company MILAR store located in the town of Calella, an electrical home appliances in-store retailer. The reason that made me consider running ... -
Análisis del impacto económico del XIX Congreso Internacional de Investigadores en Economía Social y Cooperativa (Mataró, TenoCampus)
(2023)El present estudi pren per objectiu determinar quin és l'impacte econòmic que genera el XIX Congrés Internacional d'Investigadors en Economia Social i Cooperativa en el municipi de Mataró, mitjançant ... -
Projecte emprenedor de Moreyba: Impulsant la cosmètica ecològica per a tot tipus de pells
(2023)Aquest pla d'empresa té com a finalitat examinar la viabilitat econòmica i financera de Moreyba, una marca emergent en el mercat de la cosmètica ecològica. S'elabora una anàlisi dels factors clau de ... -
Pla emprenedor de la cooperativa Borda del Ros
(2023)Aquest pla emprenedor consisteix a elaborar un projecte de cooperativa d’allotjament a la Pobla de Segur (Pallars Jussà). La cooperativa Borda del Ros és un allotjament rural amb bar que també ... -
Valorar l’efecte cultural de la percepció de risc en la presa de decisió d’un viatge
(2023)Aquest estudi tracta i analitza la teoria cultural del risc amb la presa de decisió d’un viatge. Un aspecte rellevant és la naturalesa acumulativa del risc i com això afecta la comprensió teòrica i ... -
Concurs de Castells 2022: Perfil de l’assistent i els seus patrons de despesa durant l’esdeveniment
(2023)Els esdeveniments esportius i culturals són de gran importància pel territori en què es realitzen, donat als efectes positius que tenen en l’economia de la zona. És per aquest motiu, que l’objectiu ...