Search
Now showing items 1-10 of 33
El estudio del efecto marco y las diferencias en el efecto del coste 0 en las decisiones de consumo de coreanos y españoles
(2021)
El present treball té com a objectiu conèixer el comportament de consum quan el biaix
cognitiu de la gratuïtat o efecte del cost zero entra en joc en una decisió de consum, i al
seu torn, identificar ...
Anàlisi de viabilitat de l’obertura d’un hotel Axel a València
(2021)
Aquest treball de final de grau, es tracta d’un projecte d’intervenció per la cadena hotelera, Axel
Hotels, de la qual sóc treballador i m’han encarregat, analitzar la viabilitat d’obrir un hotel nou ...
L’Evocative. Creation of a digital marketing agency based on Instagram Chatbots
(2021)
The aim of the work is to create a digital marketing agency based and focused on
Instagram Chatbot technology.
To justify the entire paper, one could start comparing tons of data and provide evidence
that ...
Treball final de grau pla de màrqueting: Click&Party l’aplicació per cercar oci nocturn
(2021)
Document del Treball de Final de Grau Pla de Màrqueting elaborat per l’Arnau Marzà
Falceto, titulat Click&Party, l’aplicació per cercar oci nocturn. És un document on es
realitzà un pla de màrqueting ...
Western and Asian Bitcoin exchange premiums and discounts
(2021)
Bitcoin has become more popular over time and it is in the media spotlight every week.
As in any other industry, the biggest player in a certain market will be the one that
dictates its future direction. ...
Creación de un e-commerce de venta de gorras: Hilemon
(2021)
El objetivo principal de este proyecto es estudiar y desarrollar un plan de negocio para
el lanzamiento de Hilemon, un e-commerce enfocado en el sector retail, especializado
en la venta de gorras.
Después ...
Cooperatives i internacionalització: Estudi DO Montsant
(2021)
El següent estudi presenta un objectiu principal que es analitzar el procés
d’internacionalització de les cooperatives i poder veure si es troben amb més dificultats
que una empresa mercantil per ...
Sutra BCN: The creation of the first luxury concierge agency in Barcelona
(2021)
Sutra Barcelona is born to change the people’s mindset of the city of Barcelona. It wants
to provide a unique and ultra-highly customized service for all the tourists willing to have
an outstanding ...
TRAISE: Viajes Sorpresa
(2021)
Aquest projecte té com a objectiu l'elaboració d'un pla de negoci per a analitzar la
viabilitat de Traise i desenvolupar la seva proposta de valor. Traise és una empresa que
ofereix la combinació de ...
Relationship between socio-economic indicators and happiness using a cross-country analysis (2010-2019)
(2021)
En aquest article s’investiga les relacions entre la felicitat d’un indret i els factors
socioeconòmics, des d’una perspectiva macro. Tot i que les diferències entre països
relacionades amb el terme ...