El impacto de la inteligencia artificial en la personalización del marketing del sector del lujo
View/Open
Author
Publication date
2025Abstract
La implementació d’intel·ligència artificial en el màrqueting de luxe està transformant les estratègies de comunicació mitjançant tècniques innovadores com la publicitat generada per ordinador (CGI). Aquesta investigació examina la influència del CGI en la percepció del consumidor, amb èmfasi en la seva capacitat per potenciar l'exclusivitat i la connexió emocional amb la marca. Mitjançant una anàlisi quantitativa d'indicadors d'interacció i un estudi empíric basat en l'escala de Likert, s’avalua l’eficàcia del CGI en comparació amb la publicitat tradicional. Els resultats evidencien un major engagement en les campanyes CGI, si bé el seu impacte depèn de la identitat de la marca i la coherència en la seva implementació.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Spanish
Pages
63 p.
Note
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/