El impacto de la inteligencia artificial en la personalización del marketing del sector del lujo
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2025Resum
La implementació d’intel·ligència artificial en el màrqueting de luxe està transformant les estratègies de comunicació mitjançant tècniques innovadores com la publicitat generada per ordinador (CGI). Aquesta investigació examina la influència del CGI en la percepció del consumidor, amb èmfasi en la seva capacitat per potenciar l'exclusivitat i la connexió emocional amb la marca. Mitjançant una anàlisi quantitativa d'indicadors d'interacció i un estudi empíric basat en l'escala de Likert, s’avalua l’eficàcia del CGI en comparació amb la publicitat tradicional. Els resultats evidencien un major engagement en les campanyes CGI, si bé el seu impacte depèn de la identitat de la marca i la coherència en la seva implementació.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Castellà
Pàgines
63 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/