El impacto de la inteligencia artificial en la personalización del marketing del sector del lujo
Ver/Abrir
Autor/a
Fecha de publicación
2025Resumen
La implementació d’intel·ligència artificial en el màrqueting de luxe està transformant les estratègies de comunicació mitjançant tècniques innovadores com la publicitat generada per ordinador (CGI). Aquesta investigació examina la influència del CGI en la percepció del consumidor, amb èmfasi en la seva capacitat per potenciar l'exclusivitat i la connexió emocional amb la marca. Mitjançant una anàlisi quantitativa d'indicadors d'interacció i un estudi empíric basat en l'escala de Likert, s’avalua l’eficàcia del CGI en comparació amb la publicitat tradicional. Els resultats evidencien un major engagement en les campanyes CGI, si bé el seu impacte depèn de la identitat de la marca i la coherència en la seva implementació.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Castellano
Páginas
63 p.
Nota
Treball de fi de grau – Curs 2024-2025
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/