Browsing Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació by Title
Now showing items 64-83 of 156
-
Identificación de influencers: El perfil del influencer top seller en España
(2021)El present estudi té com objectiu conèixer quines són les característiques dels influencers que generen més compres al mercat de la moda espanyol. S’ha estudiat l’efecte dels influencers sobre el ... -
Impact of COVID-19 on the consumption of video games and Esports
(2021)El sector dels videojocs i dels eSports són dues indústries que han portat un creixement molt ràpid en els últims anys gràcies, en part, a les noves tecnologies, i que també s'han vist afectades per ... -
Impact of political communication on our behaviour
(2021)Aquest estudi pretén avaluar la importància dels estils de comunicació durant les crisis, centrant-se en la pandèmia del COVID-19. S'analitza el comportament i la confiança en la gestió del Govern a ... -
Impacte de la comunicació verbal i no verbal en la selecció de talent per al sector Hoteler
(2022)La comunicación no verbal en las entrevistas de trabajo, es una materia estudiada en la última década y que ha tenido como objetivo ayudar a los profesionales de selección de talento a detectar con ... -
Impacte econòmic i social del turisme hivernal a Catalunya
(2021)El turisme d’esquí és un dels esports més reconeguts i valorats dins del turisme hivernal. És per això que amb el present estudi es pretén posar en rellevància el benefici tant econòmic com social que ... -
Impacte socioeconòmic d’Airbnb a la ciutat de Barcelona
(2022)La potenciació de l’economia col·laborativa en el sector turístic, junt amb les tecnologies de la informació i la comunicació, donen lloc a noves plataformes digitals com Airbnb, les quals generen un ... -
El impacto de la economía colaborativa en el mercado de la vivienda de Barcelona
(2020)Tradicionalment, el mercat de l'habitatge i el mercat dels allotjaments turístics constituïen dos mercats independents. La consolidació de les noves tecnologies i l'arribada ... -
Les implicacions de les decisions en matèria mediambiental en els beneficis de les empreses: El cas del sector tèxtil espanyol
(2021)Sovint es diu que la moda és la segona indústria més contaminant del món, però, independentment de la classificació, no hi ha dubte que la indústria de la moda és un dels principals contribuents a la ... -
La importància de les XXSS en els equips de futbol
(2021)Els equips de futbol, com a organitzacions i empreses, estan incorporant les xarxes socials a les seves estratègies de màrqueting i com a eina de contacte amb els fans. Aquest estudi consta d'una ... -
Influencia de las redes sociales en los millenials al organizar un viaje
(2020)El present estudi analitza la influencia de les xarxes socials en l’organització i compra dels viatges de la generació Millennial. Especialment s’analitza com han modificat la les les xarxes socials el ... -
Innovar en el comercio local
(2021)El comerç al detall i els serveis representen gran part del PIB a Espanya, però moltes de les empreses d'aquest sector tenen la necessitat de digitalitzar-se per a adaptar-se a les noves tendències i ... -
Interaction with luxury brands: The case of Gucci on Instagram
(2022-06)Currently, the profiles of fashion brands on Instagram are followed by a large community of young users. One of the most highlighted firms in the social network is Gucci, whose digital communication ... -
La irracionalidad de las personas en la toma de decisiones: estudio en mercados de segunda mano
(2018)Aquest projecte tracta d’investigar i aportar informació sobre un àmbit del que fins el moment es desconeix qualsevol tipus d’estudi i investigació; parteix de questionar la racionalitat de les persones ... -
Job satisfaction and its link with mental health in Catalonia
(2020)The relationship between job satisfaction and mental health is an object of intense research. The present study aims to determine the existence of a statically significant relationship between job ... -
KENTI HANDMADE Projecte Emprenedor
(2021)Aquest projecte té com a objectiu principal l'estudi i l'elaboració d'un pla de negoci per a la posterior posada en marxa de KENTI HANDMADE, un eCommerce enfocat sobretot en en crear bosses i moneders ... -
KM. 650 Pla d’intervenció a la branca B2C d’una PIME del sector agrícola
(2021)Sóc en Guillem Lloveras Guirao i treballo a una empresa familiar que comercialitza planters de cultiu i ornamentals, Lloveras Plant. L’empresa basa quasi la totalitat de la seva activitat al B2B. La ... -
Las crisis financieras históricas y los factores que las desencadenan
(2018)Analitzem i reflexionem sobre les crisis sorgides, les conseqüències que aquestes han portat, tant econòmiques com socials i polítiques, i les causes per les quals es van originar. Intentant trobar una ... -
Laying the foundations of TecnoCampus' digital transformation
(2021)Navigating through a volatile digital era, the adoption of new business models is crucial to survive within the market. Covid-19 has accelerated the path towards the Digital Transformation (DT) of all ... -
El lideratge formal, en l’entorn 4.0, provoca motivació a la Generació Z
(2021)L’objectiu d’aquest treball és investigar si l’existència d’un/a líder en una empresa genera motivació intrínseca a la Generació Z. La investigació està contextualitzada en l’àrea geogràfica de ...