Now showing items 92-111 of 142

    • El paper de les empreses d’Economia Social en la sostenibilitat del sector turístic 

      Muro Mauri, Paula (2020)
      L’actual importància del sector turístic en l’economia catalana és indiscutible. No obstant això, cal remarcar els impactes negatius que aquest genera tant a la societat com al medi ambient. En aquest ...
    • La percepció del salari emocional dels treballadors espanyols 

      Moros Vivas, Anna; Serrano Massaneda, Aina (2023)
      El salari emocional fa referència a totes aquelles retribucions no monetàries que incrementen el benestar humà dels treballadors. En els darrers anys, s’ha consolidat com a una de les estratègies més ...
    • Percepción de los vehículos eléctricos frente vehículos de combustible convencional 

      Galisteo Cañellas, Marina (2021)
      El present treball pretén investigar quina és la percepció dels vehicles elèctrics davant de vehicles de combustible fòssil, per descobrir si s’està aconseguint un canvi de mentalitat en la població ...
    • Pla d'actuació per la promoció econòmica de Mataró 

      Fernández, Elena; Martínez, Sandra
    • Pla d'empresa: Element Mediterrani 

      Campillo Fischer, Daniela; Esteban Gallego, Eva (2022)
      En aquest projecte es crea un pla de negoci per l’empresa Element Mediterrani; una empresa dedicada al sector de l’oci i les activitats aquàtiques i nàutiques, ubicada a la platja de Llevant de Santa ...
    • Pla d'empresa: Restaurant Kao Bella 

      Macià Gonzalez, Carla (2021-06)
      El present projecte té com a objectiu determinar tots els processos de creació d’una empresa del sector de la restauració i fer l’estudi de la viabilitat per determinar la factibilitat del restaurant ...
    • Pla de màrqueting de l’empresa organitzadora del festival “We Love Festival” 

      Segú Vila, Maria; Ticó Torres, Cristina (2021)
      Aquest projecte consisteix en el disseny d’un pla de màrqueting per al projecte de negoci de WeLove Festival: una promotora musical que organitza un festival de música. L’objectiu del pla és donar a ...
    • Pla de negoci d'un partit polític creat per joves 

      Casanovas Vidal, Ester (2019)
      Aquest treball de fi de grau s’exposa la creació d’un partit polític des de la base. La seves dues característiques clau son: que està creat per joves i que defensa els drets dels grups minoritaris Sorgeix ...
    • Pla d’empresa Crossfit YourBox 

      Tubert Sabater, Ricard
    • Pla d’intervenció: pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM 

      Vegas Miras, Anna (2020)
      En aquest document es presenta el pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments iviatgesdurant ...
    • Pla emprenedor de la cooperativa Borda del Ros 

      Palomar Fuertes, Yago (2023)
      Aquest pla emprenedor consisteix a elaborar un projecte de cooperativa d’allotjament a la Pobla de Segur (Pallars Jussà). La cooperativa Borda del Ros és un allotjament rural amb bar que també ...
    • Pla emprenedor: Wedding Planner 

      Garriga Elorduy, Estel; Palau Sagalés, Ariadna (2022)
      En aquest treball s'analitza la viabilitat econòmica financera de Wedding Planet. Un negoci basat en l'organització i desenvolupament d’esdeveniments nupcials seguint la figura d’una wedding planner a ...
    • Plan de marketing de eventos enológicos 

      López Saez, Estel·la (2020)
      L'enoturisme, que és aquell turisme pel qual la seva prioritat és el vi i la seva cultura, està de moda i ha crescut en els últims anys. Catalunya és una de les comunitats autònomes que més posa en valor ...
    • Plan de negocio Orbis Guides 

      Montesinos Jori, Jordi (2020)
      Orbis Guides és una idea de negoci innovadora que pretén digitalitzar el sector de les guies de viatge i introduir-se al mercat com a principal guia de viatge de la ciutat de Barcelona. L'objectiu ...
    • Plataforma de compraventa de productos pasados de temporada y de segunda mano: Plan de empresa Sherit 

      Sun Chen, Clàudia (2021)
      Estamos inmersos en un mundo digital omnipresente y en evolución continua. Vivimos en un mundo de constante cambio, donde ha ido mejorando nuestra calidad y estilo de vida, hecho que dio paso al ...
    • Projecte emprenedor de Moreyba: Impulsant la cosmètica ecològica per a tot tipus de pells 

      Ramon, Noa; Torrell, Helena (2023)
      Aquest pla d'empresa té com a finalitat examinar la viabilitat econòmica i financera de Moreyba, una marca emergent en el mercat de la cosmètica ecològica. S'elabora una anàlisi dels factors clau de ...
    • Projecte emprenedor: 3Dtres 

      Secall Vilalta, Paula (2023)
      3Dtres és un ecommerce que neix per crear productes de decoració ideals per regalar, fusionant l’artesania i la tecnologia. Utilitza l’artesania com a motor d’innovació sostenible, fabricant els seus ...
    • Projecte emprenedor: E-tiks, un Marketplace ètic 

      Valero León, Marina (2022)
      E-tiks és un Marketplace que uneix usuaris i artesans i fabricants de productes sostenibles. El model de negoci està basat en la venda de productes online, en aquest cas, decoració, mobiliari i parament ...
    • Projecte emprenedor: Fenrir 

      Moratalla Canals, Pol; Pibernat Maldonado, Joan (2021)
      Segons dades de l’Organització Mundial del Turisme (OMT), el 2019 es va registrar un flux de desplaçament internacional de 1.400 milions de persones. Això equival a una cinquena part de la població ...