Browsing Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació by Title
Now showing items 77-96 of 156
-
Job satisfaction and its link with mental health in Catalonia
(2020)The relationship between job satisfaction and mental health is an object of intense research. The present study aims to determine the existence of a statically significant relationship between job ... -
KENTI HANDMADE Projecte Emprenedor
(2021)Aquest projecte té com a objectiu principal l'estudi i l'elaboració d'un pla de negoci per a la posterior posada en marxa de KENTI HANDMADE, un eCommerce enfocat sobretot en en crear bosses i moneders ... -
KM. 650 Pla d’intervenció a la branca B2C d’una PIME del sector agrícola
(2021)Sóc en Guillem Lloveras Guirao i treballo a una empresa familiar que comercialitza planters de cultiu i ornamentals, Lloveras Plant. L’empresa basa quasi la totalitat de la seva activitat al B2B. La ... -
Las crisis financieras históricas y los factores que las desencadenan
(2018)Analitzem i reflexionem sobre les crisis sorgides, les conseqüències que aquestes han portat, tant econòmiques com socials i polítiques, i les causes per les quals es van originar. Intentant trobar una ... -
Laying the foundations of TecnoCampus' digital transformation
(2021)Navigating through a volatile digital era, the adoption of new business models is crucial to survive within the market. Covid-19 has accelerated the path towards the Digital Transformation (DT) of all ... -
El lideratge formal, en l’entorn 4.0, provoca motivació a la Generació Z
(2021)L’objectiu d’aquest treball és investigar si l’existència d’un/a líder en una empresa genera motivació intrínseca a la Generació Z. La investigació està contextualitzada en l’àrea geogràfica de ... -
Los determinantes de precios de alquiler en Barcelona y otras capitales españolas
(2020)El present treball té per objectiu esbrinar els determinants de preus de lloguer a Barcelona i altres capitals espanyoles. S'analitzaran tant determinants en termes de característiques de l'habitatge ... -
L’aplicació de la fiscalitat verda en el sector de la construcció per a la reducció de residus
(2022)El sector de la construcció és una de les indústries que comporta més externalitats negatives cap al medi ambient. Una manera de reduir els impactes és a través de l'aplicació de diferents instruments. ... -
L’Evocative. Creation of a digital marketing agency based on Instagram Chatbots
(2021)The aim of the work is to create a digital marketing agency based and focused on Instagram Chatbot technology. To justify the entire paper, one could start comparing tons of data and provide evidence that ... -
L’optimització del teleestudi
(2021)Virtuasy neix com a projecte per ajudar a transformar el món de l’educació universitària i potenciar la seva digitalització cap a un futur més optimitzat. Un cop analitzat el sector, s’ha elaborat una ... -
Mak: Pastry with Passion
(2022-06)This project idea consists of a bakery located in Calella, Barcelona, focused on producing and selling baked goods inspired by East Slavic recipes with an ethnic and folk spice. Mak, a sole proprietorship ... -
Meliá Hotels International: Economic & Financial Analysis
(2021)This intervention project aims to execute an economic and financial analysis of Meliá Hotels International, the leading hotel company in Spain. An internal and external study of the company, along ... -
Métodos de presentación de información para aumentar la precisión y reducir el tiempo de respuesta en la comunicación entre departamentos: un enfoque empírico
(2021)En la comunicació interna entre departaments d'una organització és molt freqüent representar dades tant de forma numèrica com de forma gràfica. Mitjançant un experiment de laboratori realitzat a ... -
Moonbox
(2018)Les MOONBOX són unes capses pensades per dones embarassades o mares recents, que a través d’un model per subscripció, s’envien cada trimestre al domicili de la mare. -
MUBA: Una alternativa de negocio en el mundo de la moda
(2021)Aquest projecte té com a objectiu principal l'estudi i l'elaboració d'un pla de negoci per a la posterior posada en marxa d'MUBA, un e-commerce enfocat a crear una alternativa de negoci i de producció ... -
La música no convencional, las preferencias musicales y el big data en la publicidad
(2021)La música i les preferències musicals influeixen en l'atenció prestada cap al reclam publicitari. La música popular és la que més s'utilitza en la publicitat, però, no s'ha estudiat la predisposició ... -
New opportunities during the process of achieving carbon neutrality in China
(2022)In promoting carbon neutrality in China, eliminating low-end capacity in energy and power generation, decarbonization will be the ultimate response to the demands of corporate business models, ... -
Nike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativa
(2021-06)L’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i reputació ...