Browsing Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació by Title
Now showing items 41-60 of 156
-
Els efectes de la covid-19 en la demanda turística de la província de Barcelona
(2021)Actualment el món en la seva totalitat es troba immers en la pandèmia del virus denominat covid-19, i aquesta està causat grans afectacions. S’estima que l’activitat turística serà una de les activitats ... -
El efecto del matrimonio en los resultados laborales
(2021)Los factores que afectan al éxito laboral, medido a través de los ingresos del individuo y su relación con la productividad, han sido estudiados desde hace años. En los estudios realizados, se observó ... -
¿Es indiferente medir el éxito musical a través de conciertos, discos o streamings?
(2022)El present treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat mitjançant la venda de discos físics, l'assistència als concerts i les escoltes en streaming. L'estudi s'emmarca en treballs ... -
Estrategias de desarrollo empresarial: El caso GoPro
(2021)Todas las empresas experimentan diversas etapas que muestran su evolución en el tiempo. Para poder mantenerse competitivas en el mercado deben diseñar todo tipo de estrategias para diferenciarse de ... -
Estudio de los determinantes del descuento en los alquileres
(2020)Els habitatges són actius amb preus molt elevats, i no obstant això que tota persona necessita per a viure. El preu dels habitatges és una de les principals preocupacions a l'hora de llogar o comprar ... -
Estudio de los factores determinantes de la elección Mallorca como destino turístico
(2020)Hi ha certs factors que determinen l'elecció de la destinació turística i depenent del tipus de viatger els factors que afecten la seva elecció són diferents. El present treball pretén estudiar els ... -
El estudio del efecto marco y las diferencias en el efecto del coste 0 en las decisiones de consumo de coreanos y españoles
(2021)El present treball té com a objectiu conèixer el comportament de consum quan el biaix cognitiu de la gratuïtat o efecte del cost zero entra en joc en una decisió de consum, i al seu torn, identificar ... -
Estudio del impacto socioeconómico del Campeonato de España Láser Máster 2019
(2020)En la actualidad, el deporte es una industria muy relevante e importante tanto por su impacto económico como por su impacto social. Tanto es así que, en España, dicha industria supone un 1,44% del total ... -
Event Builder: eventos para emprendedores
(2018)Aquest projecte es basa en la creació d'Event Builder, una nova organitzadora d'esdeveniments per a emprenedors fomentant i incorporant la innovació mitjançant noves metodologies, ... -
Ever S.L.: E-commerce de bisutería
(2021-06)El sector de la joieria cada vegada és més ampli i divers, juntament amb el món de l'ecommerce, de manera que l'objectiu principal d'aquest treball final és obrir pas a el món empresarial amb la creació ... -
Explaining stock market returns: Evidence from the Dow Jones Industrial Average Index
(2021)Determinar què influeix en el preu de mercat de valors sempre ha atret l'atenció dels investigadors, específicament mitjançant la utilització d'índexs com el Dow Jones i l'S&P 500. Per explicar els ... -
Family business: Analysis and propositions
(2021)Partint de l’interès per l’empresa familiar i el seu futur, s’ha plantejat conèixer millor les seves principals característiques i necessitats. Després d’un estudi global de l’empresa, s’ha procedit ... -
Fartø Barcelona: Creación de un eCommerce de moda masculina
(2021)Aquest Treball de Fi de Grau mostra el procés de creació de Fartø Barcelona una empresa de comerç electrònic del sector de la moda. Al llarg del Pla d’Empresa s’han desenvolupat aspectes fonamentals ... -
Food&Care: Creación de un software y app de salud nutricional
(2021)Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de empresa para posterior puesta en marcha de Food&Care, un software y aplicativo móvil para profesionales liberales ... -
Foreign Exchange Market: EUR/USD Analysis & Forecast
(2022)The Foreign exchange market has constantly been affected by a wide range of factors and unexpected situations, which have supposed a period of insecurity and uncertainty. -
Gravity Model: The Commercial Exchange between Spain and Germany
(2022)The Gravity Model is a highly useful tool to study international trade between countries and understand which the factors are affecting it. Spain and Germany are two European Union countries with ...