Browsing Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals by Title
Now showing items 41-60 of 82
-
La Identitat Corporativa com a estratègia per a l’empresa SMI 2000
(2020)L’objectiu d’aquest projecte d’intervenció és la creació d’una nova identitat corporativa per a l’empresa SMI 2000, renovada, adequada als seus valors i així aconseguir comunicar amb la imatge tot el ... -
Impacte de les xarxes socials a l’èxit dels restaurants de Barcelona
(2023)Les xarxes socials han canviat per complet gran part de les accions diàries de qualsevol individu i és tal el seu potencial que les empreses les han hagut d'adaptar en el si de les seves estratègies per ... -
Impacto de la marca de distribuidor en el sector fast-moving consumer goods (FMCG) español
(2020)La investigació que es planteja en aquest Treball Final de Grau pretén mostrar, a partir d'un estudi de camp, la importància de la marca de distribuïdor en els supermercats espanyols. A més d'assenyalar ... -
Impacto del COVID en la Logística y los Negocios Marítimos
(2022-06)Aquest document es basa en una investigació sobre l'impacte de la COVID19 a la logística i els negocis marítims. Amb la finalitat de poder aportar informació fidedigna s'ha optat per recursos bibliogràfics ... -
La influència de les Fake News ens fa més feliç?
(2023)Les Fake News són un tema que ens envolta en el nostre dia a dia. Aquestes cada vegada tenen una major repercussió en la societat en l'àmbit de les xarxes socials, ja que, a més de ser una font ... -
Interest towards the blockchain implementation on digital advertising in Catalonia
(2022-06)Aquesta tesi argumenta que hi ha una manca de coneixement sobre l'interès de les persones cap a la implementació de blockchain en la publicitat en línia. L´aportació d´aquesta investigació a la ... -
L’auge de la dreta radical a Catalunya des de la perspectiva del framing i les eines del màrqueting polític
(2022)En les darreres eleccions catalanes celebrades al 14 de febrer del 2021, Vox entra per primer cop al Parlament Català. A través de la comunicació persuasiva en la campanya electoral, també coneguda ... -
MEMORIUM
(2021)Aquest projecte neix de la idea de crear una aplicació online per a smartphones, la qual consisteix en donar una eina a les persones que els permeti fer un document d’informació postmort de manera ... -
Multiculturalism in Europe and how it will affect consumption
(2018)Thanks to my travels, in recent years I have had the opportunity to meet new countries, cultures, languages and people. At the same time that I was entering the world of marketing, I have been gradually ... -
Onstyle: Desenvolupament d’una revista de moda digital
(2022)Onstyle és una revista digital que neix per entretenir i donar empenta als petits comerços nacionals. El seu objectiu principal és convertir-se en una revista digital i buscador de moda únic. Aquest ... -
El papel del branded content en el sector de la moda online
(2018)Resumen Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. ... -
El papel del branded content en el sector de la moda online.
(2018)Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. Se ... -
Percepción de las marcas de lujo en los/as jóvenes catalanes/as
(2021)Desenvolupament d'un projecte de tipus científic en el qual s'ha estudiat la relació entre la Generació Z, especialment la catalana, el sector de la moda de luxe i la Responsabilitat Social Corporativa ... -
La percepción de los cambios en la estructura de los magazines televisivos durante la crisis sanitaria de 2020
(2021)El present treball té com a objectius estudiar l’adaptació dels magazins televisius “La Resistencia”, “El Hormiguero” i “El Intermedio” a la crisi sanitària de 2020 i conèixer la percepció de l’audiència. ... -
La perspectiva de gènere en el patrocini del futbol femení
(2022)L'interès per l'esport femení en general i el futbol femení en particular ha experimentat un creixement important d'atracció a escala mundial. Cada cop més, les marques estan apostant per patrocinar ... -
Pla de Màrqueting - Wedding Planner
(2022)El present treball de final de grau comprèn el desenvolupament d’un pla de màrqueting per Wedding Planet. Una empresa de nova creació basada en l’organització personalitzada d’esdeveniments nupcials ... -
Pla de Màrqueting Element Mediterrani
(2022)En aquest projecte es crea el Pla de Màrqueting i Comunicació de l’empresa Element Mediterrani, una empresa de nova creació dedicada a la realització d’activitats aquàtiques i nàutiques a la Platja ... -
Pla de màrqueting JESUS PEIRO
(2023)Aquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència ...