Browsing Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals by Title
Now showing items 4-23 of 82
-
Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde
(2020)En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ... -
Campanya electoral d'un nou partit polític d'àmbit estatal
(2020)En aquest treball de fi de grau s’exposa la creació i desenvolupament de la precampanya i campanya electoral d’un partit polític espanyol de nova creació. S’han tingut en compte els valors i la ideologia ... -
Coctelería creativa Gran Canaria
(2023)El sector de la coctelería ha experimentado modificaciones mediante las nuevas tendencias, que crean nuevas necesidades por parte del público objetivo, donde destaca las experiencias únicas y personalizadas, ... -
Connecting Start-ups: Pla de Màrqueting
(2020)Es presenta Pla de Màrqueting per al projecte emprenedor Connecting Start-ups: Innovació Oberta entre Corporates i start-ups. Es detalla el procés de captació de clients, proveïdors i aliats clau a ... -
Corporate social responsibility and corporate culture: Will they be the key to success in the XXI century?
(2020)En un segle regnat per la incertesa, l’evolució i els canvis constants, quina hauria de ser la base d’una empresa? La rendibilitat? Des d’una aproximació marquetiniana s’afirma que una empresa que només ... -
Creació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar!
(2020)El projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting digital. Aquests es ... -
Creación de la empresa Boot Talent
(2021)Con la aparición de las nuevas tecnologías, las empresas se están viendo obligadas a digitalizarse en todos sus ámbitos, es por eso que el objetivo de este trabajo sea la creación de Boot Talent, una ... -
Creación de un gimnasio para la tercera edad - Seniorsgym S.L
(2022)Amb el projecte emprenedor actual, el principal objectiu és veure la viabilitat sobre l'obertura d'un gimnàs dirigit per a la gent gran, Seniorsgym. El gimnàs ofereix un servei bo i especialitzat per ... -
Creación de un modelo de reporting con Power BI para el departamento de Marketing de Aglaia Consulting
(2022-06)En aquest projecte d’intervenció es persegueix crear un model de reporting amb Power BI pel departament de Marketing d’Aglaia Consulting. L’objectiu es poder recopilar tota la informació que genera ... -
Creación de un nuevo producto ecológico para la empresa Realfooding: Plan de acción, desarrollo y comercialización
(2021)Milions d'espanyols moren per consumir productes ultraprocessats. En aquest projecte d'intervenció es desenvolupa el pla d'acció per a la creació d'un nou producte ecològic per a la marca Realfooding; ... -
La creación de una presencia digital para Bordados A.S.T.
(2022-06)Actualment, la gran majoria de negocis s'estan digitalitzant per a poder arribar al màxim públic objectiu possible i augmentar els seus resultats. És per això que en aquest treball s'ha realitzat una ... -
Determinantes del éxito en la industria musical
(2022)Aquest treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat sota les variables de Talent, les característiques dels artistes, la seva trajectòria i la promoció d'aquests. L'estudi ... -
Dharana - Pla de negoci d'un hotel boutique rural a partir d'una masia restaurada
(2022-06)Aquest projecte té com a objectiu principal la creació de Dharana, un hotel boutique rural que ofereix activitats relacionades amb el benestar emocional i físic situat a Sant Sadurní de l’Heura. L’hotel ... -
Disponibilitat a pagar en el sector de la moda slow-fashion
(2023)El present treball de recerca se centra a analitzar la disposició a pagar dels consumidors en el sector de la moda slow-fashion, comparant-la amb el sector de fast-fashion. S'investiguen les ... -
EasyRoom
(2023)Anar-se'n d'Erasmus és una gran oportunitat que molts estudiants volen viure, però no sempre és tot tan fàcil i trobar allotjament és un dels grans problemes en què s'enfronten a l'hora de voler ... -
Efecte socioeconòmic del consum d’alcohol i tabac en els joves a partir de la pandèmia COVID-19
(2022-06)El consum i les conductes de risc relacionades amb l'alcohol i el tabac entre els joves, constitueixen un dels majors problemes de la salut pública física i psicològica actuals, ja que s'inicien cada ... -
Els efectes de la regulació del lloguer a Catalunya
(2023)La llei de regulació del lloguer pretén regularitzar i estabilitzar el sector immobiliari. La seva finalitat és protegir els inquilins, establir límits als increments abusius del preu de lloguer i ... -
Els efectes dels descomptes en la demanda del consumidor
(2022-06)El comportament dels consumidors es veu, molts cops, afectat o influenciat. Un dels factors que més intervé durant el procés de compra i que fa que la conducta del client sigui més irracional són els ... -
La efectividad del marketing de redes sociales en el sector de la música.
(2018)El objetivo de este trabajo es descubrir si las redes sociales son una herramienta de marketing efectiva para los músicos, y en caso afirmativo, revelar cuáles son las mejores herramientas o metodologías ...