repositori.tecnocampus.catrepositori.tecnocampus.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals por título 
  •   Principal
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals por título
  •   Principal
  • Treballs d'estudiants
  • Departament d'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 102

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • La adaptación de la industria del lujo en la era de la digitalización 

      Luna Hernández, Víctor (2023)
      Les noves tecnologies han canviat les regles del negoci minorista i els hàbits dels consumidors fins a tal punt que el canal en línia s'ha convertit en un atractiu canal on les marques de luxe poden ...
    • Anàlisi de la comunicació de la marca personal i la reputació de Michael Jordan i LeBron James en un mitjà de comunicació espanyol 

      Cánovas, Pol; Colomé, Bernat (2021)
      Michael Jordan i LeBron James han estat dos dels jugadors de bàsquet més rellevants de la història, tant en l’àmbit esportiu com en l’àmbit comercial i, en aquest últim aspecte, hi ha jugat un paper ...
    • Anàlisi de les estratègies a les xarxes socials de Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO) 

      Núñez Tudela, Clàudia (2020)
      El present treball analitza les estratègies de promoció a les xarxes socials de les sèries Narcos (Netflix) i Game of Thrones (HBO) i quin paper juga la narrativa transmèdia en les seves estratègies ...
    • Análisis del impacto económico y mediático del carnaval de Sitges 

      Luna Alonso, Carla; Moran Estirado, Edivia (2025)
      Aquest treball analitza l’impacte econòmic directe, l’impacte mediàtic i la intenció de visita futura del Carnaval de Sitges 2025. En els resultats, s’estima una despesa total superior als 95 milions ...
    • Atributos determinantes en la elección de arrendamiento 

      Pla Lario, Claudia; Reche Márquez, Mireia (2024)
      Els habitatges són actius d'alt valor en la societat, però essencials per a la vida de les persones. El seu preu ve determinat per les seves característiques o atributs útils. Per això, aquest treball ...
    • Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde 

      Fernández Cantalejo, Judith; Fernández Cantalejo, Lídia (2020)
      En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos, pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria más contaminante del planeta. ...
    • Campanya electoral d'un nou partit polític d'àmbit estatal 

      Casanovas Vidal, Ester (2020)
      En aquest treball de fi de grau s’exposa la creació i desenvolupament de la precampanya i campanya electoral d’un partit polític espanyol de nova creació. S’han tingut en compte els valors i la ideologia ...
    • Coctelería creativa Gran Canaria 

      Herrera López, Paloma; Méndez Vivas, Ana (2023)
      El sector de la coctelería ha experimentado modificaciones mediante las nuevas tendencias, que crean nuevas necesidades por parte del público objetivo, donde destaca las experiencias únicas y personalizadas, ...
    • Connecting Start-ups: Pla de Màrqueting 

      Manils Pelegrí, Núria (2020)
      Es presenta Pla de Màrqueting per al projecte emprenedor Connecting Start-ups: Innovació Oberta entre Corporates i start-ups. Es detalla el procés de captació de clients, proveïdors i aliats clau a ...
    • La construcció del líder a les xarxes socials: anàlisi de la marca personal de Pedro Sánchez en les eleccions generals de 2019 i 2023 

      Torrent Latorre, Anna (2025)
      Aquest treball analitza l’estratègia de marca personal de Pedro Sánchez a la plataforma X durant les eleccions generals de 2019 i 2023. Mitjançant una mostra de 200 piulades originals, s’han examinat ...
    • Corporate social responsibility and corporate culture: Will they be the key to success in the XXI century? 

      Piñol Triquell, Elisabet (2020)
      En un segle regnat per la incertesa, l’evolució i els canvis constants, quina hauria de ser la base d’una empresa? La rendibilitat? Des d’una aproximació marquetiniana s’afirma que una empresa que només ...
    • ¿Cómo afecta la música al consumidor y a su toma de decisiones? “Modelo de análisis de un posible efecto género” 

      Flores Morales, Rocío; Pérez Pitarch, Ariadna
    • Creació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar! 

      Fernández Tolós, Cristina (2020)
      El projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting digital. Aquests es ...
    • Creació i avaluació d’una campanya de promoció musical a través de Spotify Playlists 

      Alsina i Feliu, Bernat; Ibànyez Castellarnau, Albert (2024)
      El treball final de grau se centra en desenvolupar una estratègia de promoció per a la cançó "Saturn" de l'artista emergent Albert Ibànyez (nom artístic:Albi), del gènere indie/alternatiu en català, ...
    • Creación de un gimnasio para la tercera edad - Seniorsgym S.L 

      Caballero Candelera, Marc (2022)
      Amb el projecte emprenedor actual, el principal objectiu és veure la viabilitat sobre l'obertura d'un gimnàs dirigit per a la gent gran, Seniorsgym. El gimnàs ofereix un servei bo i especialitzat per ...
    • Creación de un modelo de reporting con Power BI para el departamento de Marketing de Aglaia Consulting 

      Buireu Boldu, David (2022-06)
      En aquest projecte d’intervenció es persegueix crear un model de reporting amb Power BI pel departament de Marketing d’Aglaia Consulting. L’objectiu es poder recopilar tota la informació que genera ...
    • La creación de una presencia digital para Bordados A.S.T. 

      San Martín Teniente, Marina (2022-06)
      Actualment, la gran majoria de negocis s'estan digitalitzant per a poder arribar al màxim públic objectiu possible i augmentar els seus resultats. És per això que en aquest treball s'ha realitzat una ...
    • Determinantes del éxito en la industria musical 

      Cayuela Arch, Júlia (2022)
      Aquest treball presenta l'estudi de l'èxit musical en l'actualitat mesurat sota les variables de Talent, les característiques dels artistes, la seva trajectòria i la promoció d'aquests. L'estudi ...
    • Dharana - Pla de negoci d'un hotel boutique rural a partir d'una masia restaurada 

      Cáliz Salinas, Eva; Juanola Llach, Marina (2022-06)
      Aquest projecte té com a objectiu principal la creació de Dharana, un hotel boutique rural que ofereix activitats relacionades amb el benestar emocional i físic situat a Sant Sadurní de l’Heura. L’hotel ...
    • Disponibilitat a pagar en el sector de la moda slow-fashion 

      Fernández Pérez, María (2023)
      El present treball de recerca se centra a analitzar la disposició a pagar dels consumidors en el sector de la moda slow-fashion, comparant-la amb el sector de fast-fashion. S'investiguen les ...
      TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autor/aPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC