Ara mostrant els elements 81-100 de 871

    • App para protectora de animales 

      Marín Gallego, Ismael (2023)
      Aquest projecte té com a objectiu dissenyar i desenvolupar un aplicatiu mòbil i web dirigit al servei d'adopció d'una Protectora d'Animals. L'aplicació ha de poder permetre als usuaris visualitzar l'ampli ...
    • Explorando la interactividad: Virtualización del clásico juego de mesa ¿Quién es quién? 

      Chavero Pérez, Aida (2023)
      Aquest projecte consisteix en la creació d'una aplicació mòbil del joc de taula tradicional "Qui és qui?". Ha estat dissenyat i desenvolupat per ser un reflex fidel del joc original, proporcionant als ...
    • League of goose: El joc de l’Oca 2.0 

      Rodríguez Letellier, Adrián (2023)
      Els nous temps porten noves tecnologies, i amb aquestes es pot reimaginar qualsevol joc. League of Goose és la reinvenció del clàssic Joc de l’Oca, on seguint noves normes, nous taulells, i nous reptes, ...
    • Generative adversarial networks and score: based models for medical imaging generation 

      Zhen Zhou, Kelly (2023)
      El següent document té com a objectiu apropar-se a la recerca del millor model generatiu per generar cèl·lules cancerígenes a partir de un conjunt de dades de tomografies per ordinador. El objectiu ...
    • Desenvolupament full stack de plataforma software web i/o app en l'àmbit del reciclatge remunerat d'envasos 

      Cahué Mayans, Joan (2023)
      El projecte té com a objectiu desenvolupar una plataforma com a mínim producte viable per al reciclatge remunerat d'envasos per als clients i administradors de supermercats. La plataforma ...
    • App de xifrats i tabulatures de guitarra 

      Cabrespina Pellicer, Aniol (2023)
      L'objectiu del projecte és el de desenvolupar una web que permeti als seus usuaris crear i cercar transcripcions. L'interès fonamental és el d'aconseguir una plataforma que disposi d'una col·lecció de ...
    • Desenvolupament d'una aplicació mòbil per a la creació d'una xarxa social fitness 

      López Llamas, Albert (2023)
      El fitness i les xarxes socials estan estretament relacionats en l'actualitat, amb molts entusiastes del fitness compartint les seves rutines d'entrenament i transformacions corporals en línia. El ...
    • Creador automàtic de tests 

      Torrent Castell, Gerard (2023)
      La generació de cobertura de codi és essencial per avaluar l'eficàcia de les proves en el desenvolupament de software. Automatitzar aquest procés millora la detecció d'errors i la qualitat del software. ...
    • Creador de llistes Warhammer 40K 

      Boix Aburraad, Francesc-Xavier (2023)
      El projecte consisteix en el desenvolupament d'una aplicació mòbil per a la creació de llistes de Warhammer 40K. Per al front-end, s'ha utilitzat React Native per a implementar l'aplicació, posant un ...
    • Aplicació de creació de dietes personalitzades 

      Homar Masachs, Francesc Xavier (2023)
      A causa de l’increment notable dels estils de vida saludables i l’angoixosa quantitat d’informació disponible a internet, es busca presentar un punt de vista simple i pràctic per aconseguir una dieta ...
    • Desarrollo full stack para la plataforma tendios 

      Jiménez Belmonte, David (2023)
      L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar una aplicació capaç de rastrejar licitacions de les principals fonts. Per aconseguir-ho, s'utilitzen rastrejadors programats en Python, s'adapta el Back End ...
    • Desarrollo de una aplicación de gestión y seguimiento de logros en videojuegos 

      Castillo Rivero, Carlos (2023)
      El projecte consisteix en el desenvolupament d'una aplicació mòbil que introdueix, com a funcionalitats principals, la gestió i personalització dels assoliments de diversos videojocs per part dels ...
    • Análisis de soluciones open-source routing 

      Reverte Andrés, Jaume (2022)
      L'objectiu principal consisteix a analitzar diferents alternatives de programes open source per a la simulació de xarxes, realitzant un conjunt de simulacions a cada plataforma per determinar quina ...
    • Aplicación educación vial 

      González Jubany, Alex (2022)
      Aquest projecte té com a objectiu el desenvolupament d'una aplicació mòbil basada en conceptes de la seguretat viària. Està orientada al públic infantil i pretén que els tutors o responsables dels usuaris ...
    • Creación de un 4X por turnos simultáneos para móvil 

      Perales Mares, Roger (2022)
      Els videojocs del gènere de l'estratègia han estat desplaçats a un nínxol al llarg dels anys. El subgènere dels 4X (Explore, Expand, Exploit and Exterminate) són jocs especialment complexos que ...
    • Aplicación gamificada para pacientes con insuficiencia renal crónica 

      Sánchez Gabaldà, Néstor (2022)
      Aquest treball és el desenvolupament d’una app (Aplicació mòbil) gamificada centrada en la malaltia renal crònica, tant per pacients com acompanyants. El desenvolupament es fa en base a una investigació ...
    • Reingeniería del modelo y de las fuentes de datos para un sistema de computación urbana 

      Duro Santos, Manuel (2022)
      Aquest treball tracta sobre l'estudi, disseny i desenvolupament d'un model de dades orientat a un sistema de presa de decisions en l'àmbit urbà. Aquest projecte es fa en col·laboració amb el CCU (Centri ...
    • Proyecto emprendedor con Design Thinking 

      Muñoz Besserer, Jordi (2022)
      En aquest projecte es realitzarà tot el procés de creació d'un comerç electrònic de compravenda de productes. Per això es treballarà amb el mètode d'emprenedoria anomenat Design Thinking Toolboard. ...
    • Implementación de una solución de Diskless Workstations para empresas 

      Lopera Cano, Jan (2022)
      Aquest projecte se centra en el desenvolupament d'una solució integral que permeti a augmentar l'eficiència energètica, disminuir la despesa en manteniment, i augmentar la fiabilitat dels ordinadors ...
    • Desarollo de una aplicación web de consulta y recopilación de preferencias 

      Poy Trujillo, Guillem (2022)
      Desenvolupament d'una pàgina web per comunicar i visualitzar les preferències dels usuaris referents a entrades de Wikidata sobre les que són enquestats. La informació es desa en una base de dades i ...