Optimizing pricing strategies in manufacturing through big data, machine learning, and artificial intelligence: An analysis of customer fegmentation using machine learning clustering techniques
View/Open
Author
Publication date
2023Abstract
Aquest projecte se centra en el desenvolupament d'un model d'aprenentatge automàtic (ML)
per agrupar els clients d'una empresa manufacturera d'acord amb les seves preferències,
comportaments i hàbits de compra. Els materials del lliurament final inclouen el model ML i
un informe exhaustiu que explica la metodologia i els resultats. Per justificar la robustesa
tècnica del model, la viabilitat econòmica i la viabilitat mediambiental, l'estudi s'aprofundeix
en les tecnologies i aplicacions existents. L'anàlisi financera revela que el projecte s'estima
que té un cost d'aproximadament 3.291€. Es preveu que el model giri ràpidament rendible a
causa de la satisfacció del client i la retenció derivada dels serveis personalitzats.
Document Type
Project / Final year job or degree
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/