Optimizing pricing strategies in manufacturing through big data, machine learning, and artificial intelligence: An analysis of customer fegmentation using machine learning clustering techniques
View/Open
Author
Ruiz Gratacós, Jordi
Publication date
2023Abstract
Aquest projecte se centra en el desenvolupament d'un model d'aprenentatge automàtic (ML)
per agrupar els clients d'una empresa manufacturera d'acord amb les seves preferències,
comportaments i hàbits de compra. Els materials del lliurament final inclouen el model ML i
un informe exhaustiu que explica la metodologia i els resultats. Per justificar la robustesa
tècnica del model, la viabilitat econòmica i la viabilitat mediambiental, l'estudi s'aprofundeix
en les tecnologies i aplicacions existents. L'anàlisi financera revela que el projecte s'estima
que té un cost d'aproximadament 3.291€. Es preveu que el model giri ràpidament rendible a
causa de la satisfacció del client i la retenció derivada dels serveis personalitzats.
Document Type
Project / Final year job or degree
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/