Show simple item record

dc.contributor.authorRuiz Gratacós, Jordi
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-11-09T08:42:17Z
dc.date.available2023-11-09T08:42:17Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2458
dc.descriptionTreball de fi de grau - 2022-2023ca
dc.description.abstractAquest projecte se centra en el desenvolupament d'un model d'aprenentatge automàtic (ML) per agrupar els clients d'una empresa manufacturera d'acord amb les seves preferències, comportaments i hàbits de compra. Els materials del lliurament final inclouen el model ML i un informe exhaustiu que explica la metodologia i els resultats. Per justificar la robustesa tècnica del model, la viabilitat econòmica i la viabilitat mediambiental, l'estudi s'aprofundeix en les tecnologies i aplicacions existents. L'anàlisi financera revela que el projecte s'estima que té un cost d'aproximadament 3.291€. Es preveu que el model giri ràpidament rendible a causa de la satisfacció del client i la retenció derivada dels serveis personalitzats.ca
dc.format.extent139 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherAprenentatge automàtic, empresa manufacturera, hàbits de compraca
dc.titleOptimizing pricing strategies in manufacturing through big data, machine learning, and artificial intelligence: An analysis of customer fegmentation using machine learning clustering techniquesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint