Browsing Escola Superior Politècnica by Issue Date
Now showing items 1-20 of 918
-
Aplicació web de festes
(2018)Un dels negocis mundials més potents d'aquest segle és el món dels esdeveniments, principalment en països desenvolupats. Les entrades, les consumicions i el personal són alguns dels punts essencials que ... -
Diseño sonoro del cortometraje "Sala de espera"
(2018)En el siguiente trabajo se documenta el desarrollo y diseño de sonido del producto audiovisual Sala de espera, el cual se divide en tres fases. La primera de ellas es la preproducción, donde se expone ... -
Sinergia i sinestèsia entre música i color
(2018)En aquest projecte de final de grau es busca relacionar el color amb la música i vincular-los tant físicament com psicològica, obtenint així aquesta sinergia i sinestèsia entre els dos. L’objectiu ... -
Representació de trastorns mentals en un entorn 3D
(2018)En aquest treball s’estudien els símptomes de tres trastorns mentals diferents: l’ansietat, la depressió i l’esquizofrènia, i es relacionen amb moviments artístics. Tot plegat per poder produir un entorn ... -
Conscienciar a través d'històries: creació d'un anunci de sensibilització sobre la síndrome d'Asperger
(2018)El present treball consisteix a dur a terme un anunci de sensibilització sobre la síndrome d'Asperger a partir del recurs de l'storytelling (narració d'històries), la finalitat del qual és evitar la ... -
Postproducció, mescla i mastering d'un tema de música electrònica
(2018)Aquest treball se centra en la postproducció, la mescla i el mastering d’un tema de música electrònica. Es vol crear un producte que reflecteixi uns valors determinats, que no sigui només un treball, ... -
Wild West i cinema Western dels 60'
(2018)En aquest treball s’ha realitzat una comparació entre els esdeveniments històrics del segle XIX en l’anomenada època de l’Expansionisme Americà amb les narracions de pel·lícules de temàtica western de ... -
Sistema de control dels tractaments de salut control de símptomes i efectes secundaris
(2018)Aquest sistema d'informació pretén millorar l'adherència als tractaments de salut establint un canal segur, directe i de confiança entre el professional sanitari i el pacient mitjançant els dispositius ... -
Aplicacions Mòbils
(2018)El projecte té dues parts, a la primera es fa un repàs del món de les aplicacions mòbils, explorant els diferents sistemes i els diferents entorns de desenvolupament, amb l’objectiu d’escollir-ne un per ... -
Design and configuration of a network infraestructure for videogame events
(2018)La realització d’aquest projecte es basa en l’estudi teòric de l’estat de l’art en configuracions de xarxa útils pel món dels videojocs i la proposta d’un cas pràctic pel seu estudi i la presentació i ... -
Evolució de les habilitats cognitives utilitzant Realitat Virtual
(2018)La Realitat Virtual és una simulació computacional on es poden recrear ambients on el subjecte entri en la immersió del joc i pugui interactuar amb el seu entorn. La finalitat del treball és analitzar ... -
Experimentació amb BCI (Brain Computer Interface)
(2018)Aquest projecte aprofundeix en l’estudi del BCI (Brain Computer Interface), implementant un exemple d’ús enfocat en la transformació d’una ona cerebral en un moviment mecànic. La motivació de la ... -
Desenvolupament d'un Framework per programar Utility-Based Al
(2018)Aquest treball de final de grau té com a objectiu la creació d’un framework de programació de Utility AI que faciliti el disseny i la implementació d’aquest tipus de AI als programadors de videojocs. ... -
Entre teles: creació i desenvolupament d’un documental interactiu sobre les fàbriques tèxtils de Mataró
(2018)Aquest treball recull la història de la indústria tèxtil de Mataró través d’un documental interactiu. Per aconseguir-ho s’ha desenvolupat una web prototip amb varis elements multimèdia per il·lustrar ... -
Disseny d’un metavideojoc tycoon basat en els E-Sports: Història i evolució dels E-Sports i dels centres lúdics de videojocs
(2018)L’objectiu d’aquest projecte consisteix en el disseny i la realització del Game Design Document (GDD) d’un videojoc d’ordinador basat en una temàtica actualment inexistent: la gestió empresarial d’un ... -
Geolocalización del día a día
(2018)El projecte es divideix en dues parts: la primera s’enfoca sobre la investigació de la geolocalització. Una vegada aclarit aquest concepte, es procedeix a enumerar i a exposar algunes de les eines més ... -
Lectors de pantalla i accessibilitat web
(2018)El projecte tracta de fer un estudi dels lectors de pantalla al mercat i fer una comparativa dels més importants i utilitzats. S’ha desenvolupat una aplicació web que conté el estudi i la comparativa ... -
Good Time Feeling: dirección de fotografía del videoclip de la banda virtual CRONOS
(2018)Este trabajo de TFG busca mostrar, a través de la dirección de fotografía, principalmente, y la dirección de un videoclip, la hibridación de géneros musicales presentes en una canción que forma parte ... -
Diseño de un juego de plataformas para móvil
(2018)La principal propuesta del trabajo que se va a realizar, consiste en ponerse en la piel de un diseñador de juegos y afrontar toda la fase de preproducción de un videojuego de plataformas con toques de ... -
Creació d’una peça musical per una banda virtual a partir de la hibridació de tres gèneres musicals
(2018)Aquest treball té el principal objectiu de demostrar que tres gèneres musicals allunyats a nivell històric, cultural i en recursos musicals poden conviure en una sola peça musical, essent tots tres ...