Now showing items 21-40 of 863

    • Aplicació web de festes 

      Serra Arnijas, Xavier (2018)
      Un dels negocis mundials més potents d'aquest segle és el món dels esdeveniments, principalment en països desenvolupats. Les entrades, les consumicions i el personal són alguns dels punts essencials que ...
    • Dulces Sueños 

      Pons Anglès, Ariadna (2018)
      Aquest projecte vol desenvolupar un curtmetratge de terror psicològic basat en un dels trastorns del son, la paràlisi del son. El producte audiovisual té la finalitat d’entretenir a l’espectador amb una ...
    • Diseño de un juego de plataformas para móvil 

      Janer Florit, Josep (2018)
      La principal propuesta del trabajo que se va a realizar, consiste en ponerse en la piel de un diseñador de juegos y afrontar toda la fase de preproducción de un videojuego de plataformas con toques de ...
    • Sinergia i sinestèsia entre música i color 

      Miralpeix i Llorach, Oriol (2018)
      En aquest projecte de final de grau es busca relacionar el color amb la música i vincular-los tant físicament com psicològica, obtenint així aquesta sinergia i sinestèsia entre els dos. L’objectiu ...
    • Maternidad y cine de terror: Rosmary's baby y mother! 

      Far Pierres, Sílvia (2018)
      La maternidad es algo que han usado muchos cineastas como punto de partida para desarrollar sus películas, especialmente en el género de terror, donde los personajes principales de estas cintas, las ...
    • Design and configuration of a network infraestructure for videogame events 

      Castillo Japón, Pere (2018)
      La realització d’aquest projecte es basa en l’estudi teòric de l’estat de l’art en configuracions de xarxa útils pel món dels videojocs i la proposta d’un cas pràctic pel seu estudi i la presentació i ...
    • Cuadros de mando 

      Alonso Reyes, Albert (2018)
      L’objectiu del projecte es implementar uns quadres de comandament que proporcionin al client la informació demandada d’una forma ràpida i intuïtiva per ajudar en la presa de decisions de la empresa. Els ...
    • Evolució de les habilitats cognitives utilitzant Realitat Virtual 

      Montull Pola, Jofre (2018)
      La Realitat Virtual és una simulació computacional on es poden recrear ambients on el subjecte entri en la immersió del joc i pugui interactuar amb el seu entorn. La finalitat del treball és analitzar ...
    • Sistema de control dels tractaments de salut control de símptomes i efectes secundaris 

      Herranz Martín, Santi (2018)
      Aquest sistema d'informació pretén millorar l'adherència als tractaments de salut establint un canal segur, directe i de confiança entre el professional sanitari i el pacient mitjançant els dispositius ...
    • El smartphone com a eina de creació audiovisual 

      Membrive Camós, Eduard (2018)
      En aquest treball s’analitza el smartphone com a eina de creació audiovisual. Quin és el seu potencial i en quines situacions podria arribar a substituir a les càmeres convencionals avui dia. Es fa ...
    • Good Time Feeling: dirección de fotografía del videoclip de la banda virtual CRONOS 

      Agüera Andreu, Raquel (2018)
      Este trabajo de TFG busca mostrar, a través de la dirección de fotografía, principalmente, y la dirección de un videoclip, la hibridación de géneros musicales presentes en una canción que forma parte ...
    • Desenvolupament d'un Framework per programar Utility-Based Al 

      Romagosa i Mellado, Jordi (2018)
      Aquest treball de final de grau té com a objectiu la creació d’un framework de programació de Utility AI que faciliti el disseny i la implementació d’aquest tipus de AI als programadors de videojocs. ...
    • Lectors de pantalla i accessibilitat web 

      Balló Vergés, Àlex (2018)
      El projecte tracta de fer un estudi dels lectors de pantalla al mercat i fer una comparativa dels més importants i utilitzats. S’ha desenvolupat una aplicació web que conté el estudi i la comparativa ...
    • Programació d'un joc Tycoon amb Unity3D 

      Lafuente Federico, Arnau (2018)
      Aquest treball està enfocat a la implementació del disseny d’un joc tycoon. El disseny ha estat desenvolupat per Eduard Álvarez al llarg del seu treball de final de grau. El joc estarà implementat amb ...
    • Wild West i cinema Western dels 60' 

      Godall Cespedosa, Héctor (2018)
      En aquest treball s’ha realitzat una comparació entre els esdeveniments històrics del segle XIX en l’anomenada època de l’Expansionisme Americà amb les narracions de pel·lícules de temàtica western de ...
    • Un bocado de libertad 

      De la Ossa Carreño, Gaspar-Juan (2018)
      Un Bocado de Libertad és un treball sobre un guió d’un curtmetratge de terror. Aquesta història va ser desenvolupada a partir de l’estudi de diversos aspectes que es tractaran en tot el conjunt del ...
    • Descarrilado: producció i direcció d'un retrat documental 

      Oliva Gisbert, Anna (2018)
      Aquest projecte té com a objectiu analitzar els processos de la direcció i producció d’un retrat documental social. Com a punt de partida, s’introdueixen diverses definicions del concepte d’atur i ...
    • Implementació d'un sistema de gestió de la qualitat. 

      Vadell Zamudio, David (2018)
      El propòsit del present projecte és estudiar i plantejar les accions que s’han de realitzar per a la implementació d’un sistema de gestió de la qualitat en una empresa. El sistema s’ha dissenyat segons ...
    • Realitat augmentada: indústria 4.0 

      Cantalapiedra Herrera, Kevin (2019)
      Aquest projecte es basa a saber com funciona la Realitat Augmentada (RA), tant en àmbit general com a l’àmbit de la Indústria 4.0. Però sobretot, el resultat del projecte és la de desenvolupar un prototip ...
    • La fidelidad en el doblaje español de los años 80 

      Pineda Díaz, Adrián (2019)
      Este trabajo pretende estudiar el grado de fidelidad de los doblajes realizados en la década de los 80. Por esa razón se investiga el sector del doblaje en su totalidad, desde que se traduce el guion ...