Recent Submissions

  • Pla de màrqueting Sebastia: empresa familiar 

    Sebastia Amat, Ares (2024)
    Aquest projecte es centra en el disseny i planificació d’un pla de màrqueting per a una empresa de cases de fusta prefabricades, empresa líder a Catalunya. L’objectiu principal és augmentar el volum de ...
  • ¿Qué valoran los clientes de Airbnb? 

    Sánchez Gil, Silvia (2024)
    Aquest estudi investiga els factors que influeixen en els preus i les valoracions dels allotjaments turístics d’economia col·laborativa. Es van considerar variables que abasten atributs de l’apartament, ...
  • Pla de màrqueting per a Re-cycling 

    Vives Garcia, Jana (2024)
    El present pla de màrqueting té com a finalitat el desenvolupament d’un pla de màrqueting per a una empresa de nova creació: Re-cycling Studio, un centre de ciclisme indoor a Barcelona que utilitza ...
  • Plan de marketing: marca de ropa Out Of Office 

    Martinez Dominguez, Laura; Martinez Pascual, Marta (2024)
    El sector tèxtil ha canviat notablement amb tendències com el slow fashion, que emfatitzen la qualitat sobre la quantitat, modelant les preferències dels consumidors cap a productes duradors, únics ...
  • Pla de màrqueting: Unfiltered 

    Bagur Olives, Judit; Vilar i Cudolà, Ariadna (2024)
    Aquest treball presenta un pla de màrqueting per a l'obertura d'una cadena de cafeteries de cafè d'especialitat, caracteritzada per una personalitat de marca humorística i sarcàstica, anomenada ...
  • Atributos determinantes en la elección de arrendamiento 

    Pla Lario, Claudia; Reche Márquez, Mireia (2024)
    Els habitatges són actius d'alt valor en la societat, però essencials per a la vida de les persones. El seu preu ve determinat per les seves característiques o atributs útils. Per això, aquest treball ...
  • Impacto del marketing en los resultados deportivos y económicos de los clubes participantes en La Liga 

    Boguñá Casa, Andrea (2024)
    Aquest treball d'investigació analitza l'impacte de diverses variables de màrqueting en els resultats esportius i econòmics dels clubs de futbol participants de La Lliga. L'objectiu principal és ...
  • Creació i avaluació d’una campanya de promoció musical a través de Spotify Playlists 

    Alsina i Feliu, Bernat; Ibànyez Castellarnau, Albert (2024)
    El treball final de grau se centra en desenvolupar una estratègia de promoció per a la cançó "Saturn" de l'artista emergent Albert Ibànyez (nom artístic:Albi), del gènere indie/alternatiu en català, ...
  • Estratègia digital per Vallboa: Optimitzant el tràfic web i impulsant les vendes en línia 

    Iglesias Taboada, Manuela (2024)
    El present treball presenta una estratègia digital detallada per a Vallboa, una marca de bijuteria artesanal. L'objectiu principal és optimitzar el tràfic web i impulsar les vendes en línia de la ...
  • Pla de màrqueting Toysline 

    Fernández Luque, Sara (2024)
    Aquest document recull un pla de màrqueting per a Toysline, una empresa de joguines educatives, amb l'objectiu d'obrir un nou canal de distribució mitjançant botigues físiques a Barcelona i Madrid. ...
  • Los medios tradicionales como fuente de informacion de crisis en las redes sociales 

    Marcet Tellez, Martha (2024)
    Aquest Treball de Fi de Grau comprèn un estudi que examina el paper i influència dels Mitjans Tradicionals com a fonts d'informació de crisi en Twitter durant la crisi reputacional de la Real Federació ...
  • Estudio de satisfacción en el sector gastronómico: Departamento de marketing propio vs. Agencias subcontratadas 

    Galán Castro, Ana (2024)
    Aquest Treball de Fi de Grau explora la influència de les estratègies de màrqueting intern i extern en la satisfacció del client dins del sector gastronòmic. Mitjançant una anàlisi comparativa, s'avaluen ...
  • Toma de decisiones éticas de los profesionales del marketing en comparación a los demás 

    Abril Gil, Maria (2024)
    Aquest estudi investiga com la formació en màrqueting influeix en la percepció ètica, comparant estudiants de màrqueting amb estudiants sense formació en aquest àmbit. A través de quatre escenaris ...
  • EasyRoom 

    Tarradellas Pujadas, Paula (2023)
    Anar-se'n d'Erasmus és una gran oportunitat que molts estudiants volen viure, però no sempre és tot tan fàcil i trobar allotjament és un dels grans problemes en què s'enfronten a l'hora de voler ...
  • Coctelería creativa Gran Canaria 

    Herrera López, Paloma; Méndez Vivas, Ana (2023)
    El sector de la coctelería ha experimentado modificaciones mediante las nuevas tendencias, que crean nuevas necesidades por parte del público objetivo, donde destaca las experiencias únicas y personalizadas, ...
  • Impacte de les xarxes socials a l’èxit dels restaurants de Barcelona 

    Sanchez Lloret, Carla (2023)
    Les xarxes socials han canviat per complet gran part de les accions diàries de qualsevol individu i és tal el seu potencial que les empreses les han hagut d'adaptar en el si de les seves estratègies per ...
  • La adaptación de la industria del lujo en la era de la digitalización 

    Luna Hernández, Víctor (2023)
    Les noves tecnologies han canviat les regles del negoci minorista i els hàbits dels consumidors fins a tal punt que el canal en línia s'ha convertit en un atractiu canal on les marques de luxe poden ...
  • Disponibilitat a pagar en el sector de la moda slow-fashion 

    Fernández Pérez, María (2023)
    El present treball de recerca se centra a analitzar la disposició a pagar dels consumidors en el sector de la moda slow-fashion, comparant-la amb el sector de fast-fashion. S'investiguen les ...
  • Pla de màrqueting JESUS PEIRO 

    Grabalós Porcel, Gala; Torras Cebrian, Emma (2023)
    Aquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència ...
  • La influència de les Fake News ens fa més feliç? 

    Solé Català, Anna (2023)
    Les Fake News són un tema que ens envolta en el nostre dia a dia. Aquestes cada vegada tenen una major repercussió en la societat en l'àmbit de les xarxes socials, ja que, a més de ser una font ...

More