Visualitzant Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació per títol
Ara mostrant els elements 56-75 de 142
-
Evolució generacional de les característiques d’un viatge de lluna de mel
(2023)El mercat de les llunes de mel és un dels sectors amb més creixement i evolució dins de la indústria turística, convertint-se en un element clau pels noucasats. Així doncs, aquest treball té com a ... -
Explaining stock market returns: Evidence from the Dow Jones Industrial Average Index
(2021)Determinar què influeix en el preu de mercat de valors sempre ha atret l'atenció dels investigadors, específicament mitjançant la utilització d'índexs com el Dow Jones i l'S&P 500. Per explicar els ... -
Family business: Analysis and propositions
(2021)Partint de l’interès per l’empresa familiar i el seu futur, s’ha plantejat conèixer millor les seves principals característiques i necessitats. Després d’un estudi global de l’empresa, s’ha procedit ... -
Fartø Barcelona: Creación de un eCommerce de moda masculina
(2021)Aquest Treball de Fi de Grau mostra el procés de creació de Fartø Barcelona una empresa de comerç electrònic del sector de la moda. Al llarg del Pla d’Empresa s’han desenvolupat aspectes fonamentals ... -
Food&Care: Creación de un software y app de salud nutricional
(2021)Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de empresa para posterior puesta en marcha de Food&Care, un software y aplicativo móvil para profesionales liberales ... -
Foreign Exchange Market: EUR/USD Analysis & Forecast
(2022)The Foreign exchange market has constantly been affected by a wide range of factors and unexpected situations, which have supposed a period of insecurity and uncertainty. -
Gravity Model: The Commercial Exchange between Spain and Germany
(2022)The Gravity Model is a highly useful tool to study international trade between countries and understand which the factors are affecting it. Spain and Germany are two European Union countries with ... -
Growtrip: pla de màrqueting
(2020)El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ... -
Hoverbike world championship
(2021)This Final Degree Project is written and produced by Marc Sabaté Baranera, a former student in Tecnocampus. The main abilities he has are, he is very analytical and understands deeply all he is ... -
Impact of COVID-19 on the consumption of video games and Esports
(2021)El sector dels videojocs i dels eSports són dues indústries que han portat un creixement molt ràpid en els últims anys gràcies, en part, a les noves tecnologies, i que també s'han vist afectades per ... -
Impact of political communication on our behaviour
(2021)Aquest estudi pretén avaluar la importància dels estils de comunicació durant les crisis, centrant-se en la pandèmia del COVID-19. S'analitza el comportament i la confiança en la gestió del Govern a ... -
Impacte de la comunicació verbal i no verbal en la selecció de talent per al sector Hoteler
(2022)La comunicación no verbal en las entrevistas de trabajo, es una materia estudiada en la última década y que ha tenido como objetivo ayudar a los profesionales de selección de talento a detectar con ... -
Impacte socioeconòmic d’Airbnb a la ciutat de Barcelona
(2022)La potenciació de l’economia col·laborativa en el sector turístic, junt amb les tecnologies de la informació i la comunicació, donen lloc a noves plataformes digitals com Airbnb, les quals generen un ... -
El impacto de la economía colaborativa en el mercado de la vivienda de Barcelona
(2020)Tradicionalment, el mercat de l'habitatge i el mercat dels allotjaments turístics constituïen dos mercats independents. La consolidació de les noves tecnologies i l'arribada ... -
Influencia de las redes sociales en los millenials al organizar un viaje
(2020)El present estudi analitza la influencia de les xarxes socials en l’organització i compra dels viatges de la generació Millennial. Especialment s’analitza com han modificat la les les xarxes socials el ... -
Interaction with luxury brands: The case of Gucci on Instagram
(2022-06)Currently, the profiles of fashion brands on Instagram are followed by a large community of young users. One of the most highlighted firms in the social network is Gucci, whose digital communication ... -
La irracionalidad de las personas en la toma de decisiones: estudio en mercados de segunda mano
(2018)Aquest projecte tracta d’investigar i aportar informació sobre un àmbit del que fins el moment es desconeix qualsevol tipus d’estudi i investigació; parteix de questionar la racionalitat de les persones ... -
Job satisfaction and its link with mental health in Catalonia
(2020)The relationship between job satisfaction and mental health is an object of intense research. The present study aims to determine the existence of a statically significant relationship between job ...