Browsing Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals by Issue Date
Now showing items 41-60 of 72
-
Pla de Màrqueting - Wedding Planner
(2022)El present treball de final de grau comprèn el desenvolupament d’un pla de màrqueting per Wedding Planet. Una empresa de nova creació basada en l’organització personalitzada d’esdeveniments nupcials ... -
La perspectiva de gènere en el patrocini del futbol femení
(2022)L'interès per l'esport femení en general i el futbol femení en particular ha experimentat un creixement important d'atracció a escala mundial. Cada cop més, les marques estan apostant per patrocinar ... -
Pla de màrqueting per l’escape room Soulbound
(2022-06)Aquest document recull un pla de màrqueting per l’escape room Soulbound, de l’empresa Habitació 13. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la sala, la competència ... -
Estalent
(2022-06)En aquest treball final de grau es fa una declaració formal d’una idea de negoci. Aquest negoci, el nom del qual és Estalent, intenta agilitzar la contractació de personal en empreses amb alta rotació ... -
El green marketing aplicado a las compañías aéreas
(2022-06)El green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat al seu ... -
Dharana - Pla de negoci d'un hotel boutique rural a partir d'una masia restaurada
(2022-06)Aquest projecte té com a objectiu principal la creació de Dharana, un hotel boutique rural que ofereix activitats relacionades amb el benestar emocional i físic situat a Sant Sadurní de l’Heura. L’hotel ... -
El poder dels petits influencers - Anàlisi del poder de persuasió dels influencers hispanoparlants en funció del nombre de seguidors en el mercat del skateboarding.
(2022-06)Com d’influents són realment els influencers? Valgui la redundància, és difícil saber quin impacte pot arribar a tenir un influencer sobre la seva audiència. Aquesta investigació es proposa mesurar ... -
Els efectes dels descomptes en la demanda del consumidor
(2022-06)El comportament dels consumidors es veu, molts cops, afectat o influenciat. Un dels factors que més intervé durant el procés de compra i que fa que la conducta del client sigui més irracional són els ... -
Efecte socioeconòmic del consum d’alcohol i tabac en els joves a partir de la pandèmia COVID-19
(2022-06)El consum i les conductes de risc relacionades amb l'alcohol i el tabac entre els joves, constitueixen un dels majors problemes de la salut pública física i psicològica actuals, ja que s'inicien cada ... -
Impacto del COVID en la Logística y los Negocios Marítimos
(2022-06)Aquest document es basa en una investigació sobre l'impacte de la COVID19 a la logística i els negocis marítims. Amb la finalitat de poder aportar informació fidedigna s'ha optat per recursos bibliogràfics ... -
Projecte de viabilitat d’una escola de ball temàtica - Live It Up
(2022-06)Les escoles de dansa actuals poden brindar aprenentatge, valors ètics, però actualment no acostumen a aportar-nos experiència. Arran d’aquest fet neix Live It Up: una nova escola de ball temàtica a ... -
Plan de empresa sobre la creación de una cafetería & pastelería saludable
(2022-06)Este trabajo de fin de grado, consiste en ver la viabilidad que puede tener la creación de una cafetería & pastelería. -
Creación de un modelo de reporting con Power BI para el departamento de Marketing de Aglaia Consulting
(2022-06)En aquest projecte d’intervenció es persegueix crear un model de reporting amb Power BI pel departament de Marketing d’Aglaia Consulting. L’objectiu es poder recopilar tota la informació que genera ... -
La creación de una presencia digital para Bordados A.S.T.
(2022-06)Actualment, la gran majoria de negocis s'estan digitalitzant per a poder arribar al màxim públic objectiu possible i augmentar els seus resultats. És per això que en aquest treball s'ha realitzat una ... -
Interest towards the blockchain implementation on digital advertising in Catalonia
(2022-06)Aquesta tesi argumenta que hi ha una manca de coneixement sobre l'interès de les persones cap a la implementació de blockchain en la publicitat en línia. L´aportació d´aquesta investigació a la ... -
Els efectes de la regulació del lloguer a Catalunya
(2023)La llei de regulació del lloguer pretén regularitzar i estabilitzar el sector immobiliari. La seva finalitat és protegir els inquilins, establir límits als increments abusius del preu de lloguer i ... -
Impacte de les xarxes socials a l’èxit dels restaurants de Barcelona
(2023)Les xarxes socials han canviat per complet gran part de les accions diàries de qualsevol individu i és tal el seu potencial que les empreses les han hagut d'adaptar en el si de les seves estratègies per ... -
Coctelería creativa Gran Canaria
(2023)El sector de la coctelería ha experimentado modificaciones mediante las nuevas tendencias, que crean nuevas necesidades por parte del público objetivo, donde destaca las experiencias únicas y personalizadas, ... -
La adaptación de la industria del lujo en la era de la digitalización
(2023)Les noves tecnologies han canviat les regles del negoci minorista i els hàbits dels consumidors fins a tal punt que el canal en línia s'ha convertit en un atractiu canal on les marques de luxe poden ... -
Pla de màrqueting JESUS PEIRO
(2023)Aquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència ...