El green marketing aplicado a las compañías aéreas
Author
Molist Seguranyes, Pau
Publication date
2022-06Abstract
El green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren
per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat
al seu model de negoci. Durant els últims anys, múltiples companyies aèries s’han sumat a
aquesta pràctica, com a conseqüència als canvis en hàbits de consum dels passatgers i la
creixent preocupació per la conservació del medi ambient. Aquest estudi té com a objectiu
conèixer, quines són les conseqüències i com es percep en la ment dels consumidors la utilització
d’aquestes tècniques i veure quines implicacions pot tenir el green marketing des d’un punt de
vista estratègic a la indústria de l’aviació comercial, i especialment per a les principals operadores
als aeroports catalans.
Document Type
Project / Final year job or degree
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/