El green marketing aplicado a las compañías aéreas
Autor/a
Molist Seguranyes, Pau
Fecha de publicación
2022-06Resumen
El green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren
per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat
al seu model de negoci. Durant els últims anys, múltiples companyies aèries s’han sumat a
aquesta pràctica, com a conseqüència als canvis en hàbits de consum dels passatgers i la
creixent preocupació per la conservació del medi ambient. Aquest estudi té com a objectiu
conèixer, quines són les conseqüències i com es percep en la ment dels consumidors la utilització
d’aquestes tècniques i veure quines implicacions pot tenir el green marketing des d’un punt de
vista estratègic a la indústria de l’aviació comercial, i especialment per a les principals operadores
als aeroports catalans.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/