Show simple item record

dc.contributor.authorMolist Seguranyes, Pau
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-09-22T10:11:53Z
dc.date.available2022-09-22T10:11:53Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1894
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEl green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat al seu model de negoci. Durant els últims anys, múltiples companyies aèries s’han sumat a aquesta pràctica, com a conseqüència als canvis en hàbits de consum dels passatgers i la creixent preocupació per la conservació del medi ambient. Aquest estudi té com a objectiu conèixer, quines són les conseqüències i com es percep en la ment dels consumidors la utilització d’aquestes tècniques i veure quines implicacions pot tenir el green marketing des d’un punt de vista estratègic a la indústria de l’aviació comercial, i especialment per a les principals operadores als aeroports catalans.ca
dc.format.extent77 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subject.otherGreen marketing, medio ambiente, compañías aéreasca
dc.titleEl green marketing aplicado a las compañías aéreasca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorDopeso Fernández, Roberto


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint